برگزاری اولین کارگاه سه روزه «تنظیم موسیقی» هومن نامداری آغاز شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: اولین کارگاه «تنظیم موسیقی» هومن نامداری از امروز، دوم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد.

این کارگاه که مجموعا 12 ساعت آموزشی ست، از دوم تا چهارم اردیبهشت طی سه جلسه چهار ساعته، از ساعت 12 الی 16 در سالن پارس پلاس مرکز خرید پالادیوم برگزار می شود.

هومن نامداری که خود یکی از آهنگسازان و نوازندگان بنام موسیقی ست و در ارکستر خوانندگان معتبری همچون احسان خواجه‌امیری، مهدی یراحی، محمد معتمدی و گروه داماهی به عنوان نوازنده و رهبر ارکستر حضور داشته است، با همکاری آموزشگاه موسیقی پارس و به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «آوای ماد» در روز ابتدایی این کارگاه به مباحثی درباره مبانی نرم‌افزار و پلاگین می پردازد و در دو روز بعدی، ابتدا یک قطعه را تنظیم کرده و سپس هنرجویان می توانند شاهد آنالیز یک پروژه کامل همراه با پرسش و پاسخ باشند و در پایان نیز به شرکت کنندگان مدرک معتبر ارائه می شود.

گفتنی ست، هومن نامداری موسیقی را از سن 8 سالگی با آموزش ساز پیانو آغاز کرده و تحصیلات خود را به صورت آکادمیک در این رشته تا مقطع فوق لیسانس ادامه می دهد.

وی از 15 سالگی ساکسیفون را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب می کند و از ساخت موسیقی انیمیشن و تیزرهای موزیک به تنظیم کنندگی در عرصه موسیقی پاپ رسیده و خود را در این رشته به اثبات می رساند به طوری که اولین قطعه تنظیم شده او ضمن همکاری با احسان خواجه امیری برای سریال «در مسیر زاینده رود» بسیار مورد توجه قرار گرفت و در تیتراژ سریال «نابرده رنج» این موفقیت تکرار شد.
همچنین در کارنامه هنری ایشان همکاری با خوانندگانی همچون مهدی یراحی، بابک جهانبخش، محمد معتمدی، گروه دارکوب، امیر عظیمی، سیامک عباسی، روزبه بمانی، کامران تفتی و . . . به عنوان تنظیم کننده به ثبت رسیده است.

علاقمندان به پیگیری آثار هومن نامداری می توانند از طریق صفحه ایشان در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/hoomannamdari فعالیت های این موسیقیدان را دنبال کنند.  

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005