گروه «پایار» به خوانندگی سعید خوانساری در تالار وحدت به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرهاد فرحبخش: گروه موسیقی «پایار» به خوانندگی سعید خوانساری و سرپرستی ارکستر فراز تلالو، بیست و نهم اردیبهشت ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

علی اسماعیلی (پیانو و کیبورد)، پیام کریمی (سنتور)، علی عابدی (فلوت)، حسین مشگان (نی)، منصور رمضانی (درام)، پژمان کریمی (دیوان تار)، رضا نودهی (ویولن)، آسیه احمدی (دف)، نازنین بحیرانی (عود)، نسرین سلیمانی (پرکاشن و دف) و میثم طاهری (گیتار) نوازندگانی هستند که در این ارکستر هنرنمایی می کنند.

سعید خوانساری بیش از سی سال است که به عنوان خواننده در کنار برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم با رسانه ملی همکاری دارد و تا به امروز آثاری در سبک های سنتی، تلفیقی و محلی لری ارائه داده است.

وی خوانندگی را طی 8 سال کسب هنر در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی نزد استاد شاپور رحیمی و استاد صادقی که خود از شاگردان بهنام استاد کریمی بودند، می آموزد و تا به امروز در بیش از 12 آلبوم به عنوان خواننده حضور داشته که آخرین آن ها، اثر تصویری «بیقرارم ای یار» با تنظیم خانم ملیحه سعیدی بود.

این آلبوم شامل قطعاتی همچون «شوآیم»، «میون ایلم»، «بیقرارم ای یار»، «عزیز بشینه کنارم»، «منتظرت بودم»، «بالا ورزان»، «مجنون نبودم» و «ای والله» است که سعید مروتی (ویولن)، حسین مشکان (نی)، هومن موسوی و فرزانه فرهادی (سنتور)، یاسین خزاعی (تار)، منصور رمضانی (تنبک و درامز)، محسن کیهان نژاد (نی انبان)، محمود محسنی (کیبورد)، آیدا امیری مقدم (دف)، نیوشا رشیدی (کمانچه)، میلان فتحی (تار)، مرضیه عمادی پور (عود)، افسانه سلیمانی (دایره و دهل)، صدیقه باقری (سه تار)، نویان قطبی (قانون)، حمید میرسلطانی و مریم فتحی (گیتار) در آن ساز نواخته اند و لیدا باقری، مرجان طالبی و میلان فتحی نیز گروه کر بودند.

همچنین سعید خوانساری که در حال حاضر تدریس را به طور جدی ادامه می دهد، اجرای زنده در بیش از 30 کشور را در کارنامه هنری خود دارد که آخرین آن، مربوط به چهاردهم فروردین در دانمارک و آلمان است.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه بلیت این کنسرت که کار خود را از ساعت 21:30 بیست و نهم اردیبهشت در تالار وحدت آغاز خواهد کرد، از طریق سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین امکان پذیر است.  

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005