کنسرت اردیبهشتی «دختران دریا» با اجرای قطعات تازه به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | یکشنبه 8 ارديبهشت 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی: کنسرت موسیقی بانوان «دختران دریا» به خواننندگی و سرپرستی آرزو ضیایی یازدهم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

«آفتابکاران جنگل»، «پرسه»، «دخترای دریا»، «سهم من»، «نیاز»، «نشانی از تو»، «دختر کوهستان»، «دل زارم»، «فرشته نجات»، «دست منو بگیر» و «با تو» قطعاتی هستند که برای اجرا در این کنسرت توسط مسعود زارع فر آهنگسازی و تنظیم شده اند.

خزر چکاوک (پیانو و کیبورد)، لیدا باقری (فلوت)، بیتا صادقی (گیتار الکتریک)، ریما حسن زاده (گیتار بیس) و سحر شاطری (درامز) نوازندگانی هستند که در این اجرا بر روی صحنه هنرنمایی خواهند کرد.

آرزو ضیایی درباره کنسرت اردیبهشتی گروه «دختران دریا» گفت: «قطعاتی که برای این اجرا در نظر گرفته شده در سبک های پاپ، راک و جز هستند تا بانوانی که به این سبک ها علاقمندند نیز بتوانند آثاری از این دست بشنوند. همچنین از بازخوانی تا حد امکان دوری کردیم و تنها چهار قطعه با تنظیم به روز و متفاوتی از آثار نوستالژیک در لیست قطعات این کنسرت قرار گرفته و دیگر آثار مختص به گروه «دختران دریا» ساخته و تنظیم شده اند و مخاطبین می توانند آثار بدیعی را بشنوند».

در بیوگرافی «آرزو ضیایی» آمده است: ایشان موسیقی را با فراگیری ساز ویولن و سلفژ آغاز می کند و در نواختن سازهای کوبه ای نیز مهارت دارد و دانش آموخته آواز به شیوه کلاسیک بوده که در گروه خود از آموخته های کلاسیکش نیز استفاده می کند. از جمله فعالیت هایش تجربه چندین اجرای صحنه ای به عنوان نوازنده و همخوان و حضور در گروه های کر بوده و در چندین ضبط استودیویی نیز حضور داشته است. از سال 94 با تشکیل گروه «دختران دریا» اجراهای صحنه ای خود را آغاز می کند و تا به امروز توانسته اجراهای موفقی را در کارنامه هنری خود به ثبت برساند.

گفتنی ست، بانوان علاقمند به حضور در این اجرا می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  بلیت خود را به صورت آنلاین تهیه کنند.

* در ادامه می توانید عکس هایی از تمرین این گروه بانوان را از نگاه دوربین فاطمه یوسفی ببینید 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005