پروژه مشترک «کنسرت شبانه میلاد» به علت استقبال مخاطبین تمدید شد

« بازگشت به لیست | جمعه 27 ارديبهشت 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مائده ساجدی: پروژه «کنسرت شبانه میلاد» به خوانندگی عماد طالب زاده، روزبه نعمت الهی و سیامک عباسی با همراهی سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو برای سی اردیبهشت تمدید شد.

این کنسرت، اجرای مشترک هنرمندان به همت مؤسسه «فرهنگ ‌گستر صبا» است که پس از اجرا در تاریخ 27 اردیبهشت در مرکز همایش های برج میلاد، با توجه به استقبال مخاطبین برای یک شب دیگر تمدید شده تا علاقمندان بتوانند از ساعت 21:30 شاهد اجرای سه خواننده بر روی استیج باشند.  

سامان احتشامی در کنار این اجرا، موسیقی تئاتر کودکان «شاپرک خانوم» را به روایت و کارگردانی حسن انصاریان از 5 اردیبهشت تا خرداد 98 هر شب از ساعت 20:30 دقیقه در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه دارد که امکان خرید بلیت از طریق سایت تیوال برای علاقمندان مهیاست.

سیامک عباسی نیز چندی پیش برای اولین بار در شیراز بر اساس علمی ترین متدهای آموزشی دنیا  دوره «ترانه سازی» برگزار کرد که با استقبال مواجه شد.

همچنین روزبه نعمت الهی که در این کنسرت با ارکستر اختصاصی خود به رهبری، سرپرستی و نوازندگی درامز نیما غفاری به روی صحنه خواهد رفت، آخرین تک قطعه اش را با نام «شمس من و خدای من» بر اساس شعری از مولانا با تنظیم کنندگی پیام قربانی و میکس و مسترینگ محمد موسوی دوازدهم اردیبهشت منتشر کرده است. شهاب آل محمد (گیتار اسپانیش)، گقارد اذاریان (گیتار الکتریک) و پدرام شفاهی (کیبورد و پیانو) دیگر نوازندگانی هستند که در این ارکستر ساز می نوازند.

گفتنی ست، عماد طالب زاده نیز طی کنسرت «شبانه میلاد» به رهبری ارکستر انوشیروان تربتی  برای اولین بار اجرا در ماه مبارک رمضان را تجربه خواهد کرد.  

لازم به یادآوری است، علاقمندان به حضور در این اجرای مشترک می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com  اقدام به خرید بلیت به صورت آنلاین کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005