اولین آلبوم مستقل کیوان کیارس با نام «تنهایی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مونا خرمی صدیق: آلبوم بی کلام «تنهایی» به عنوان اولین اثر مستقل «کیوان کیارس» با نگاهی به موسیقی جیپسی جز توسط موسسه فرهنگی ـ هنری آوای حنانه منتشر شد.

این آلبوم که مراسم رونمایی از آن (به همراه کتاب) 31 خرداد با حضور هنرمندان و علاقمندان در سالن پارس پلاس مجتمع پالادیوم برگزار شد، شامل 12 قطعه به نام های «for me»، «spring»، «breath»، «besame mucho»، «loneliness»، «valse a rosenthal»، «summer»، «for kimia»، «smile»، «la gitan»، «moonlight»  و «autumn rain» است که بجر تنظیم، نوازندگی گیتار ملودی و ریتم بر عهده کیوان کیارس بوده و بردیا کیارس نیز در این اثر ویولن نواخته است. همچنین حمید آداب در استودیو پاپ وظیفه دار میکس و مسترینگ قطعات «تنهایی» بوده است.

کیوان کیارس متولد شهریور 1342 در تهران است که موسیقی را از کودکی نزد برادرانش آغاز کرد و سپس به هنرستان موسیقی رفت و پس از تعطیل شدن هنرستان ها به شکل آزاد، نزد اساتید مختلف به فراگیری موسیقی پرداخت. او از سال 67 به ساز گیتار علاقمند گردید و در مدت زمان کوتاهی در نوازندگی این ساز تبحر یافت و پس از سفر به کشور آلمان و آشنایی با موسیقی جز تمام تلاش خود را در زمینه فراگیری آن معطوف کرد. وی از سال 1377 به صورت خودآموز به سبک جیپسی جز روی آورد که نتیجه آن 5 اجرا در طی سال های 86 تا 88 در فرهنگسرای تهران بود.

او در کارنامه خود ساخت بیش از 60 موسیقی متن برای فیلم و سریال و همچنین قطعات با کلام برای خواننده مطرح را دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005