مراسم رونمایی «اینجا چراغی روشن است» در موسسه سرنا برگزار شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میلاد کیانزاده: مراسم رونمایی آلبوم صوتی و تصویری «اینجا چراغی روشن است» در آخرین روز بهار در سالن آمفی ‌تئاتر موسسه‌ سرنا برگزار شد.

این آلبوم که نتیجه همکاری مرتضی یگانه راد، مجید یگانه راد و سوگند عباسی با همراهی گروه موسیقی «رادها» است شامل 7 قطعه با کلام و بی کلام در سبک موسیقی ایرانی به نام های «من و ما»، «شکوه»، «شراب شوق»، «خروش»، «هوای تو»، «آونگ» و «سرو خرامان» با اشعاری از مولاناست که در آن ها فقط از سازهای کوبه ای استفاده شده است.

مرتضی یگانه راد (خواننده، نوازنده تنبک و دف، طراح صحنه، تهیه کننده)، مجید یگانه راد (همخوان و نوازنده بندیر، اودو و دف، کارگردان، گرافیک تدوینگر و تهیه کننده) و سوگند عباسی (همخوان، نوازنده تنبک و بندیر، کارگردان هنری، طراح لباس و بازیگر) سه عضو اصلی تهیه و تولید این آلبوم بوده اند.

همچنین عاطفه عسکری، مجتبی حسینی، مائده شفیعی، عماد والهی، بیتا صادقی آذر، هلیا یگانه راد و محمد امین راحمی (تنبک و بندیر)، ساعد صفر پور، بیتا حجتی، سپیده نیکپور و نیوشا اخگری (دف و بندیر)، رضا اسدالهی (کاخن)، پویا حنانیان (تنبک و دهل)، فرزان پیمان (دمام) و فردیس دهپور، آیدا صاحبی و حجت فرید (همخوان) به عنوان اعضای گروه «رادها» با حضور در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

حسن خدایی نیا (صدابردار، میکس و مسترینگ)، شاهین باقری (تصویربرداری و طراحی نور)، ایمان حسین تاش (تصحیح رنگ و ادیت نهایی)، علیرضا شریفی و علی علیائی نژاد (حرکات فرم)، ویدا یار احمدی (بازیگر)، ایمان حسین تاش (گرافیک) و حمیدرضا قاضی (عکس) دیگر همکاران این گروه در تولید آلبوم «اینجا چراغی روشن است» بوده اند که توسط موسسه فرهنگی ـ هنری آوای حنانه روانه بازار موسیقی شد.

گروه موسیقی رادها در سال 1383 خورشیدی توسط مرتضی و مجید یگانه راد تاسیس شد و تاکنون بیشا از 100  کنسرت و برنامه در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور اجرا کرده و آلبوم های «آن دیگر» و «نوایی» را در کارنامه هنری خود دارد.

گفتنی ست، علاقمندان در کنار خرید آنلاین آلبوم «اینجا چراغی روشن است» از طریق سایت بیپ تونز می توانند فعالیت های این گروه را در سایت گروه موسیقی «رادها» به نشانیwww.RadhaMusicBand.Com  دنبال کنند. 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005