«بازگشت»؛ نخستین آلبوم «آرمین طاهری» منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ثمین صفایی: آلبوم «بازگشت» به خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی «آرمین طاهری» در قالب 8 قطعه روانه بازار موسیقی شد.

«قطارها»، «خوب لعنتی»، «باران»، «شاعر بیمار»، «ایمیل»، «یادت رفت»، «ماه خاکستری» و «بازگشت» نام قطعات این آلبوم در سبک پاپ و راک هستند که تنها یکی از ترانه ها از بین سروده های نجمه زارع انتخاب شده است.

همچنین پویا کلاهی در کنار تنظیم کنندگی، نوازندگی پیانو، همخوانی و نظارت بر ضبط، قطعه «ماه خاکستری» را آهنگسازی کرده و ایمان حجت نیز عهده دار ضبط، میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم بوده است.

مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، آرمین طاهری (گیتار الکتریک و گیتار آگوستیک)، علیرضا طیبی (ویولن)، امید آرتین (گیتار نایلون)، صادق خدابخشی (ساکسیفون) نوازندگانی هستند که «بازگشت» هنرنمایی کرده اند.

آرمین طاهری که 30 خرداد در شهر کتاب دانشگاه واقع در خیابان انقلاب، از ساعت 17 میزبان طرفدارانش در مراسم رونمایی آلبوم «بازگشت» به عنوان نخستین اثرش پس از 4 سال تلاش برای ساخت و انتشار بود، متولد سال 1372 و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. از کودکی به شعر و ادبیات و موسقی علاقه فراوان داشت و نوجوانی را با نوشتن شعر و ترانه، آواز و آهنگسازی به پایان رساند تا این اولین قدم های وی در مسیر حرفه ای هنر باشد.

گفتنی ست، علاقمندان به تهیه این آلبوم می توانند از طریق سایت بیپ تونز این اثر را به صورت آنلاین خریداری کنند و یا برای تهیه نسخه فیزیکی آن به فروشگاه های معتبر فرهنگی و هنری مراجعه کنند. همچنین صفحه آرمین طاهری با آی.دی armin_taheri در اینستاگرام قابل دسترس است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005