فرهاد مدیری با نام هنری «فرواگ» آلبوم «نام من عشق است» را منتشر کرد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیدا رجبی: آلبوم «نام من عشق است» با صدای فرهاد مدیری با نام مستعار «فرواگ» منتشر شد.

«تو»، «مرد چیچکا»، «گل لاله لاله»، «خاطره»، «ای گلم»، «دختر عمو»، «جمع اضداد»، «رنگ زردم» و «نام من عشق است» قطعات این آلبوم هستند که اشعارشان از بین سروده های حسین منزوی، ابراهیم منصفی، باباطاهر عریان، اسماعیل ستارزاده، محمد جعفری، احمد جامی و حافظ انتخاب شده است.

امیر دارابی، ابراهیم منصفی، سیاوش روشن، اسماعیل ستارزاده، فریدون بهرامی، علیرضا قهرمانی به همراه فرواگ وظیفه ساخت موسیقی قطعات این آلبوم را بر عهده داشته اند. همچنین امیر دارابی (پیانو و کیبورد)، میثم مروستی (ویولن و ویولن آلتو)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، آرین کشیشی (گیتار باس)، شایان فتحی (درامز و پرکاشن)، ایوب سعیدی (دوتار)، مهرداد جعفری (ابریشم)، ابراهیم علوی (عود)، حسین کمانی (گیتار)، میرون رافاجلویک (فلوگل هورن و ترومپت)، احسان امیدی (گیتار الکتریک)، فریدون بهرامی (اصوات الکترونیک) و هومن نامداری (کلارینت) با نواختن ساز در آلبوم «نام من عشق است» که توسط علی اوجی روانه بازار موسیقی شده است، هنرنمایی کرده اند.

در توضیح این آلبوم آمده است: «به سختی می ‌توان این آلبوم را در تنها یک سبک جای داد. چهار آهنگ از ملودی‌ های فولکلور خراسانی و دو آهنگ از آثار ابراهیم منصفی تاثیر گرفته‌ اند. برخی آهنگ‌ها به اصل ملودی‌ ها بسیار نزدیک و برخی بسیار دور هستند».
آیین رونمایی از این آلبوم که ساخت آن سه سال زمان برده و هم اکنون امکان خرید آنلاین آن از طریق سایت بیپ تونز ممکن است، 30 خرداد با حضور هنرمندان و علاقمندان در گالری باروک واقع در خیابان شریعتی تهران با تاخیر یک ساعتی و اجرای دو قطعه به صورت زنده برگزار شد.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005