16 و 17 تیر ماه، فرهنگسرای نیاوران

کنسرت گروه بانوان «رخساره» به خوانندگی بهاره منصوری تمدید شد

« بازگشت به لیست | شنبه 8 تير 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ افرا مهدیان: کنسرت گروه بانوان «رخساره» به خوانندگی و سرپرستی بهاره منصوری برای یک شب دیگر تمدید شد.

این گروه که قرار بود ابتدا شانزدهم تیر از ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برود، با استقبال بانوان هنردوست، این اجرا برای هفدهم تیر با تقدیم به روح مهندس «نیکی حدادی» تمدید شد تا بهاره منصوری در کنار قطعات نوستالژیک و خاطره انگیز، آثار خود را نیز اجرا کند.

در این کنسرت، نیما کامکار و آرمان مهربان به ترتیب وظیفه تنظیم کنندگی و رهبری ارکستر را بر عهده دارند و گلشید بحرایی در تعدادی از قطعات به عنوان همخوان، بهاره منصوری را همراهی خواهد کرد.

مونیکا لران (ویولن)، مریم غفاری (گیتار)، آرمیتا فهیمی (گیتار بیس)، سارا سقایی (فلوت)، سپیده عظیمی (پیانو)، ارمغان حاجیوندی (پرکاشن)، آرمینا حاجی جعفر دماوندی (درامز) و نسرین سلیمانی مقدم (دف، کاخن، بندیر و دایره) اعضای این ارکستر در اجراهای پیش رو خواهند بود.

گروه موسیقی «رخساره» که از سال 82 به عنوان اولین گروه پاپ ـ سنتی بانوان کار خود را آغاز کرده است، در هر اجرا سعی دارد با انتخاب قطعاتی متفاوت، طرفدارانشان را راضی نگه دارند. همچنین صفحه بهاره منصوری به عنوان خواننده و سرپرست گروه «رخساره» با آی.دی baharehmansouri6759 در اینستاگرام قابل پیگیری ست.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این اجرا می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین بلیت خود را خریداری کنند و یا با شماره 09100011770 برای رزرو صندلی تماس بگیرند.

 

ارسال نظر
رحمان مسن ابادی : خواننده خوب با حجاب
0 0
از حجابش خوشم میاد خوش تیپه پسره خوشگلیم داره خدا نگهش داره
رحمان مسن ابادی : طرفدار خواننده خوب بهار منصوری
0 0
برای سوردهای انقلابی دز صداو سیما
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :