آخرین اجرای تئاتر «کرونوس» با همراهی گروه موسیقی «سایرنس» به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | شنبه 22 تير 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ عکس و گزارش: هانیه اشراقی: تئاتر «کرونوس» با همکاری گروه موسیقی «سایرنس» به رهبری رها حاجی زینل 21 تیر ماه به کار خود در نوفل لوشاتو پایان داد.

این نمایش که به کارگردانی و نویسندگی «علی صفری» آماده شده بود، در بازده زمانی 19 خرداد تا 21 تیر سال جاری هر شب از ساعت 19:15 به مدت 70 دقیقه در نوفل لوشاتو میزبان علاقمندان بود و این در حالی ست که در طول اجرا، گروه موسیقی «سایرنس» قطعاتی را با تنظیم کنندگی سید پیام حسینی می نواختند.

اشکان حشمتی (سازهای کوبه ای)، علی قاسمی (گیتارالکتریک)، کاویان میثاقی (ویولن)، ثمین پورآذر (ویولنسل) و علی جنابی (پیانو) نوازندگانی هستند که در کنار سید پیام حسینی، میتراکرمی، رهاحاجی زینل به عنوان همخوان، در انتقال حس به مخاطب بازیگران را همراهی می کردند.

رها حاجی زینل که طراحی قطعات و رهبری گروه «سایرنس» را بر عهده دارد، متولد 5 خرداد1366 در تهران است. او از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده و ابتدا عضو گروه کر تحت نظارت صدا و سیما بود. بعد از گذراندن چندین دوره آزمون تئوری وعملی موفق به گرفتن مجوز شد و از این گروه جد اشد و به صورت مستقل به فعالیت پرداخت که از آن جمله می توان به همکاری با خواننده های مختلفی همچون  محمد اصفهانی، بهنام ابطحی، علی لهراسبی و . . . به عنوان همخوان اشاره کرد.

وی پس از عضویت در گروه کلاسیک «آدالان» و گذراندن دوره های مختلف و کسب مقام های مختلف از جمله مقام اول در پانزدهمین جشنواره دانشجویی تهران، از سال 1395 ساخت موسیقی در زمینه تئاتر و سینما را با تشکیل گروه موسیقی «سایرنس» به صورت حرفه ای آغاز کرد که از آن جمله می توان به ساخت موسیقی نمایش های «آشویتس زنان»، «هجوم» و «باز کردن بسته» اشاره  کرد.

لازم به ذکر است، این نمایش داستان خانواده ای در سال سی هزار میلادی را روایت می کرد که زمان نابودی دنیا به دنبال راهی برای بازگشت به گذشته بودند تا زنده بمانند. این خانواده متشکل از پدربزرگ، پدر و سه پسر بود که در برابر امواج نابودکننده، در لانه ای پناه گرفته بودند و به علت تمام شدن غذا، ناچارند به نوبت به شکار بروند تا این که دختری به جمع این خانواده اضافه می شود و چاره جویی برای بازگشت و ادامه بقا شکل دیگری به خود می گیرد.  

سعید صفرپور و سید سالار موسوی تهیه کنندگی این نمایش را بر عهده داشته اند و مهیار ایسوند (مشاور کارگردان)، سولماز غفوریان (طراح صحنه)، متین کی منش (طراح لباس)، نسرین آجرلو (طراح گریم)، علی صفری (طراح نور)، مهیار بهمنش (طراح تیزر)، امین قنبری (طراح گرافیک)، محسن حسینی (طراح موشن گرافی)، شاهین فتحی (طراح جلوه های ویژه میدانی)، رهام سلطانی (مدیراجرایی)، رضا جاویدی (عکاس)، نسترن سیف (دستیار کارگردان)، شهرزاد محمودی (منشی صحنه)، محمد امین فرج خواه (مدیر صحنه)، علیرضا محمودی و رهام سلطانی (ساخت آکسسوار)، سحر صالحی (مجری گریم)، احمدرضا مقصودی، امیر حسن تیموری و مجید قفلی (دستیاران صحنه)، گروه جارچی (وتبلیغات مجازی) دیگر عوامل تئاتر «کرونوس» بودند.

 

* در ادامه می توانید عکس های این تئاتر را از نگاه دوربین «هانیه اشراقی» ببینید:  

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005