گروه موسیقی «کاف» دهم مرداد در سالن سرنا به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 3 مرداد 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ عکس و گزارش: فاطمه یوسفی و مهسا منصوری: گروه موسیقی «کاف» به سرپرستی فاضل نوروزی در سبک تلفیقی، دهم مرداد ماه در سالن سرنا به روی صحنه خواهد رفت.

رضا اسدی و شروین شهماری (گیتار الکتریک)، امین نیازی (گیتار بیس)، مسیح نوروزی (کمانچه)، شایان عینعلی (تار)، محمدمعین مستغنی (تنبک)، آرمیتا جعفری (درامز)، سعید حق پرست (ویولن)، مهتا مینادشتی (پیانو) و ارمغان حاجی وندی (پرکاشن) نوازندگانی هستند که در گروه «کاف» هنرنمایی خواهند کرد.

این گروه از 8 ماه پیش اولین تمرینات خود را آغاز کرده و تا به امروز اجراهای مختلفی را پشت سر گذاشته که از آن جمله می توان به کنسرت در تالار حوزه هنری و دانشگاه سوره اشاره کرد.

همچنین قرار است در اجرای پیش رو، قطعاتی را اجرا کنند که فاضل نوروزی در کنار خوانندگی و آهنگسازی، سرودن ترانه های آن را نیز بر عهده داشته است.

فاضل نوروزی که تا به امروز چهار قطعه را با صدای خود منتشر کرده است، پیش از آن که سرپرستی گروه «کاف» را بر عهده بگیرد، سرپرست گروه «راتا» بوده و این، دومین تجربه حرفه ای او محسوب می شود.

گفتنی ست، بلیت فروشی این کنسرت از اول مرداد ماه در سایت www.Sornanava.com  آغاز شده و علاقمندان به پیگیری فعالیت های این گروه می توانند به آی.دی kaafband_music   در اینستاگرام مراجعه کنند.

 

 

* در ادامه می توانید عکس هایی از تمرین این گروه را از نگاه دوربین فاطمه یوسفی و مهسا منصوری ببینید:

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005