به سرپرستی و رهبر ارکستری «نیما غفاری»

کنسرت «روزبه نعمت الهی» با حضور «سامان احتشامی» در برج میلاد برگزار شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 3 مرداد 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی، فاطمه حلوایی: کنسرت «روزبه نعمت الهی» و رهبری ارکستر نیما غفاری دوم مرداد ماه در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.

در این کنسرت که طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «فرهنگ گستر صبا» برگزار شد، سامان احتشامی نیز به اجرای قطعاتی با پیانو پرداخت.  

نیما غفاری در کنار رهبری ارکستر، سرپرستی گروه و نوازندگی درامز را بر عهده داشت و امیر خائف زاده و خشایار اشراقی به ترتیب تهیه کننده و مدیر برنامه کنسرت روزبه نعمت الهی بودند.

همچنین پدرام شفاهی (کیبورد)، مهدی علیپور (کلارینت و ساکسیفون)، گقارد اذاریان (گیتار الکتریک)، شهاب آل محمد (گیتار اسپانیش)، مجتبی شکاری (گیتار باس)، امین نجف زاد (پرکاشن)، فرزاد کبیری (بوزوکی) دیگر نوازندگانی هستند که در این کنسرت بر روی صحنه به هنرنمایی پرداختند.

سیامک عباسی، علی و محمد زندوکیلی، هادی کاظمی، سمانه پاکدل، علی کاظمی و شایان اشراقی مهمانان روزبه نعمت الهی در کنسرت  مرداد ماه ی او بودند.  

گفتنی ست، روزبه نعمت الهی همزمان با اجرای این کنسرت، تک قطعه «بلد است» را با ترانه ای از جلیل صفربیگی و تنظیم کنندگی علی نیا منتشر کرد.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «محمدرضا عبدی» و «فاطمه حلوایی» ببینید:

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005