برگزاری اولین ورکشاپ تخصصی سازهای زهی با نظارت «پیام طونی» در شیراز

« بازگشت به لیست | شنبه 19 مرداد 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: اولین ورکشاپ تخصصی سازهای زهی با نظارت و سرپرستی «پیام طونی» بیست و پنجم مرداد در شیراز برگزار می شود.

این ورکشاپ یک روزه به همت گالری پیانو «نت هشتم» با مدیریت جناب آقای کریمی با همکاری آموزشگاه موسیقی «همایون» در هتل هما شیراز میزبان نوازندگان سازهای ویولن، ویولا و ویولنسل خواهد بود.

پیام طونی که در حال حاضر مدیریت مجموعه فرهنگی ـ هنری «دلان» را به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی تخصصی سازهای زهی بر عهده دارد، درباره این رویداد توضیح داد: «این ورکشاپ در واقع نوعی آزمون تخصصی برای نوازندگان ویولن است و پذیرفته شدگان می توانند به ارکستر زهی معتبری که در شیراز فعالیت دارد، بپیوندند لذا از همه نوازندگان علاقمند به موسیقی حرفه ای دعوت می کنم برای شرکت و انجام تست با شماره های پاسخگو تماس بگیرند و تاکید می شود به دلیل محدود بودن ظرفیت، اولویت با کسانی ست که زودتر ثبت نام کرده اند».

نوازندگان می توانند جهت هماهنگی و ثبت نام با شماره های 09013607581  و 09170617245 و همچنین شماره های 36266870، 36275828 ، 32322734 و 32325550 تماس بگیرید.

همچنین قابل ذکر است، موسسه فرهنگی ـ هنری «دلان» با مدیریت پیام طونی که خود، یکی از موسیقیدانان برتر عرصه این هنر است، به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی موسیقی در غرب تهران، مجموعه ای منسجم، کارآمد و برنامه محورست که تلاش می کند تغییر و تحولی اساسی در زمینه آموزش موسیقی در کشور ایجاد کند. 
این آکادمی نخستین موسسه آموزشی در ایران است که گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای را زیر نظر وزارت کار به هنرجویان اعطا می کند، با آسیب شناسی دقیق آموزش موسیقی در سطح کشور و بررسی علل موفق یا ناموفق بودن مراکز مختلف آموزشی در زمینه پرورش استعدادها و تربیت نسل های آینده بر آن است تا با خلق و ایجاد فضا و بستری متفاوت در زمینه آموزش موسیقی، برنامه ریزی مشخص، فراهم آوردن بستر مناسب برای رشد و ترسیم افقی روشن برای آینده، چندین و چند نسل از بهترین موسیقیدانان آینده را در بازده زمانی نه چندان دور به جامعه موسیقی معرفی کند.

 

همچنین این موسسه دارای بخش های مختلفی ست که از آن جمله می توان به واحد آموزش، بخش تمرین گروه نوازی و ارکستر، استودیو مجهز به منظور ضبط و تولید آثار موسیقی و همچنین یک گالری قابل تامل از سازها اشاره کرد که انتخاب سازهای برتر را برای هنرجویان و علاقمندان میسر می سازد.

علاقمندان می توانند برای پیگیری فعالیت های «پیام طونی» می توانند به آی.دی Payamtoni_official  در اینستاگرام مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005