«سینا سرلک» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | جمعه 15 آذر 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ روزبه فرهمند: «سینا سرلک» چهاردهم آذر ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

این اجرا به همت موسسه «هفت باغ» و در ادامه تور کنسرت های شهرستان سینا سرلک در ساعت های 19 و 22:15 دقیقه برگزار شد که علاقمندان می توانستند از طریق مراجعه به سایت ایران کنسرت اقدام به خرید بلیت کنند.

«زیر سقف دودی»، «چه کنم»، «ماه خجالتی» و . . . قطعاتی بودند که به علت استقبال مخاطبین برای اجرای پایتخت این خواننده نظر گرفته شده بود.

سینا سرلک که در آستانه کنسرت خود قطعه «بیگانه» را با ترانه از فرجان خیرالهی، ملودی راشد یوسفی و تنظیم کنندگی هومن آزمان منتشر کرده، طی پاییز فصل پرکاری را پشت سر گذاشته است.

وی در کنار انتشار «اذان» در قالب یک قطعه صوتی که مورد توجه قرار گرفت، «کجایی نگارم» را با ترانه ای از عطا عالمی و موسیقی بنیامین عمران منتشر کرد. همچنین اجرایی برای فیلم «پیلوت» که با موزیک ویدئو همراه بود از جمله فعالیت های دیگر وی محسوب می شود. ترانه سرایی و آهنگسازی این قطعه به ترتیب بر عهده یاسر امیری و سعید رضایی بوده است. کارگردانی فیلم سینمایی «پیلوت» را ابراهیم ابراهیمیان بر عهده داشته و محمدرضا مصباح نیز تهیه کننده آن بوده است. جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی و بهدخت ولیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

لازم به یادآوری ست، در بیوگرافی وی آمده است: سینا سرلک متولد آبان 1361 در الیگودرز، مدتی خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بوده است. علاوه بر آن زمانی که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت داشت؛ با این ارکستر همکاری می‌ کرد. او همچنین با ارکستر «پایور» و ارکستر «ملل» به سرپرستی پیمان سلطانی همکاری داشته ‌است. «افسانه عشق»، «زیر باران»، «کوک کولی»، «فکر و فریاد»، «یکیست»، «در بند تو آزادم»، «فرزند ایران»، «راه و ماه کی می رسد باران» و . . . تنها بخشی از آثاری ست که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

علاقمندان به پیگیری فعالیت های این هنرمند، می توانند از طریق آی.دی sina.sarlak در اینستاگرام ایشان را دنبال کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005