با همراهی و نوازندگی «پیام پهلوانیان» در تالار وحدت

اجرای قطعات آهنگسازان کلاسیک در رسیتال پیانو استاد «رافائل میناسکانیان»

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 19 آذر 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: رسیتال پیانو «رافائل میناسکانیان» بیست و هفتم آذر ماه طی یک سانس در تالار وحدت برگزار می شود.

این نوازنده پیشکسوت از ساعت 21:30 دقیقه با همراهی «پیام پهلوانیان» مدرس پیانو دانشگاه دتمولد آلمان، آثاری از آهنگسازان موسیقی کلاسیک همچون باخ، برامس، بتهوون، شوبرت و . . . را برای علاقمندان خواهد نواخت.

در بیوگرافی این استاد موسیقی آمده است: «رافائل میناسکانیان» متولد 28 آذر 1320 در تهران، فراگیری موسیقی را در سن 6 سالگی آغاز کرد و در 10 سالگی اولین کنسرت خود را برگزار نمود. وی اولین هنرمندی است که رسیتال پیانو کلاسیکش از تلویزیون ایران پخش شده‌ است. او تا زمانی که در ایران بود نزد «امانوئل ملیک اصلانیان» به فراگیری پیانو پرداخت. بعد از دوره دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی به آمریکا رفت. در آنجا بود که «ایوب زرکو» استاد موسیقی دانشگاه  یو.سی.ال.ای استعداد او را در موسیقی و نوازندگی پیانو شناسایی و او را به ادامه تحصیل در رشته موسیقی تشویق کرد. وی نزد اساتید شناخته شده بین‌المللی دیگری همچون کارل اولریش اشنابل (ایتالیا)، ایلونا کابوس (لندن) به تکمیل و فراگیری دانش موسیقی و نوازندگی پیانو پرداخت و همچنین در مدرسه جولیارد در نیویورک تحصیل کرد. وی هم‌ اکنون علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس پیانو در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول است.

گفتنی ست، استاد میناسکانیان پیش از این، در تاریخ دوم اسفند 97 در تالار هنر مجموعه شهر آفتاب شیراز به روی صحنه رفته بود و علاقمندان می توانند از طریق آی.دی Raphaelminaskanian فعالیت های این هنرمند را دنبال کنند.

همچنین لازم به یادآوری ست، علاقمندان به حضور در اجرای این رسیتال می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com بلیت خود را به صورت آنلاین خریداری کنند یا با مدرسه موسیقی «شین» با شماره های 881759650 و 09124098842 برای رزرو تماس بگیرند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005