+ گالری تصاویر

آخرین اجرای پاییزی «رضا بهرام» در پایتخت به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 26 آذر 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه گچپزان و فاطمه یوسفی: سومین تمدید کنسرت «رضا بهرام» در پایتخت، بیست و پنجم آذر ماه در سالن هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه رفت.

رضا بهرام که پیش از این 28 آبان در همین سالن با طرفدارانش دیدار کرده بود، در پی استقبال مخاطبین، طی روزهای 29 آبان و 24 و 25 آذر کنسرت خود را با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری ققنوس تمدید کرد.

همچنین اجرای وی در شهرهای دیگر از جمله تبریز تمدید شده و قرار است خواننده تیتراژ سریال خانگی «دل» با ترانه ای از علی ایلیا برای پنجمین بار در تاریخ دوم دی ماه در سالن مرکز همایش ها به روی صحنه برود. وی 28 آذر تا 2 دی در این شهر برای هواداران خود قطعاتش را به صورت زنده اجرا خواهد کرد که امکان خرید بلیت از طریق سایت ایران کنسرت مهیاست.

لازم به اشاره است، خالق تک قطعه مورد اقبال واقع شده «شب های بعد از تو» در نخستین روزهای زمستان و در ادامه تور کنسرت های خود، ابتدا چهارم دی ماه در بندر انزلی اجرا خواهد داشت و سپس در تاریخ 10 دی در تالار حافظ شیراز با هواداران ساکن استان فارس دیدار می کند. 

رضا بهرام که برای قطعه «ممنوعه» در جشن حافظ امسال نامزد دریافت جایزه بهترین خواننده تیتراژ فیلم یا سریال نوزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر شد، شهریور ماه تک قطعه «هیچ» را منتشر کرده بود.

 

* در ادامه می توانید عکس های دو اجرا در تهران را از نگاه دوربین «فاطمه گچپزان» و «فاطمه یوسفی» ببنید.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005