+ گالری تصاویر

آغاز تور زمستاني کنسرت هاي گروه «ماکان» همزمان با زادروز «امير مقاره»

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 5 دی 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: سومين تمديد کنسرت ماکان بند در تهران، چهارم دي ماه در سالن ميلاد نمايشگاه به روي صحنه رفت.

گروه ماکان که پيش از اين، دوم و سوم دي ماه هم در سالن ميلاد گزیده ای از قطعات برتر را براي علاقمندان اجرا کرده بود، به دليل استقبال دوستداران، اجراي خود را براي دو سانس ديگر طي روزهاي چهارم و پنجم دي ماه تمديد کرد.

«امير مقاره» یکی از خوانندگان ماکان بند که متولد 3 دي 74 است، تولد بيست و چهار سالگي خود را روي استيج و همراه هواداران جشن گرفت.

محمدرضا گلزار، فرزاد فرخ، سينا درخشنده، حميد هيراد، سروش جمشيدي، محمدرضا عليمرداني، یاحا کاشانی، شبنم قلی خانی و صابر قديمي از مهمانان ويژه کنسرت هاي تولد امير مقاره بودند.

پرهام هاديان برادر رهام هاديان و فرهاد مقاره پدر امير مقاره نيز از مخاطبين ويژه اين دو خواننده جوان در اين شب ها بودند.

امير مقاره پيش از اين طي مصاحبه اي اعلام کرده بود علاقمند است در کنسرت هاي تولدش علاوه بر خانواده ماکان، محمدرضا گلزار و کودکان کار نيز حضور داشته باشند که دوم دي ماه محمدرضا گلزار با آمدن روي استيج اين خواننده جوان را غافلگير کرد و کودکان کار نيز علاوه بر حضور در کنسرت، براي صرف شام نيز همراه رهام هاديان و امير مقاره بودند.

رهام هاديان و امير مقاره در کنسرت چهارم دي ماه خود آهنگ هاي «خدا»، «رفت»، «حس عجيب»، «يه لحظه نگام کن»، «هر بار اين درو»، «برو دارمت»، «ايراني اصل» و «دو تا ستاره» را براي مخاطبين خود اجرا کردند.

همچنين قطعه «انگار يه خبراييه» که با تنظيمي متفاوت تر از قطعه های قبلي اين گروه و در هفته آخر آذر ماه منتشر شده بود نيز اجرا شد که استقبال حاضران در سالن را به همراه داشت .

به گفته خوانندگان گروه ماکان در اين کنسرت، در تاريخ 25 دي ماه يک قطعه احساسي از اين گروه منتشر خواهد شد.

ماکان بند در ادامه تور زمستاني خود 7 دي در گرمسار، 11 دي در آستارا ،12 دي در لنگرود، 13 دي در ملاير، 14 دي در ايلام و 15 دي در مهاجران اراک با هواداران خود ديدار خواهد کرد.

همچنين اين گروه در تاريخ 18 ، 19 ، 25 و 26 بهمن ماه به ترتيب در شهرهاي مونترال ، تورنتو ، ونکوور و ادمونتون اجرا خواهد داشت.

ارسال نظر
همتا : ماکان
5 0
چه قدر خوب که حواسشون به بچه های کار هم هست و دعوتشون کردند...انشاللع بهترین چیزها اتفاق بیوفته واسشون😍⁦♥️⁩⁦♥️⁩ عکس ها هم خیلی خوب بودند دست عکاسشون دردنکنه🌷🌺
F.a : ماکان بند
5 0
تور کنسرتاشون که عالیه ادم واقعا انرژی خوبی میگیره... اهنگ جدیدشونم واقعااا پرفکته... چ عکسای قشنگی از تولد گرفتن👍👍
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005