+ گالری تصاویر

اجرای قطعات سریال «مانکن» در کنسرت عاشقانه «فرزاد فرزین»

« بازگشت به لیست | جمعه 27 دی 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: اجرای بیست و ششم دی ماه «فرزاد فرزین» به علت استقبال طرفدارانش برای دو شب دیگر تمدید شد. 

فرزاد فرزین که 26 دی ماه در هتل اسپیناس طی دو سانس به روی صحنه رفت، در تاریخ 28 دی و 1 بهمن کنسرت خود را بار دیگر اجرا خواهد کرد تا هوادارانش بتوانند طی شش سانس در میانه زمستان، برترین قطعات او را به صورت زنده با وی همخوانی کنند.

همچنین بازیگر و خواننده سریال مورد اقبال واقع شده «مانکن»، قرار است بار دیگر در تاریخ  23 اسفند در همین سالن با مخاطبینش دیدار تازه کند.

گفتنی ست، تور کنسرت 2020 فرزاد فرزین در آمریکا نیز از 15 فوریه در آناهایم کالیفرنیا آغاز می شود و سپس با اجرای برترین آثارش به همراه قطعات دو سریال «عاشقانه» و «مانکن» در ردوود سیتی (29 فوریه)، دالاس (6 مارچ) و واشنگتن دی.سی (7 مارچ) ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم به یادآوری ست، فرزاد فرزین که تقریبا از ابتدای کار حرفه ای خود با گروه ارکسترش با عنوان «شوک» به روی صحنه رفته است، هفت آلبوم به نام های «شراره»، «شوک»، «شانس»، «شکیک»، «شخصی»، «شش» و «شانزلیزه» در کارنامه هنری خود دارد و اصرارش در انتخاب نام هایی برای آلبوم هایش که با حرف «ش» آغاز می شوند در کنار قطعاتی که اکثرا با استقبال مواجه شده اند، از جمله مباحث تامل برانگیز فعالیت های وی محسوب می شوند.

برخلاف تصور خیلی ها که سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی را آغاز ورود حرفه ای او به سینما می دانند، قابل اشاره است که وی در سال 85 برای نخستین بار در فیلم سینمایی «پسران آجری» به کارگردانی مجید قاری زاده مقابل دوربین رفت و آثاری همچون «کنسرت روی آب»، «سگ های پوشالی» و سریال «عاشقانه» را نیز جز آثار بازیگری خود دارد.

 

* در ادامه می توانید عکس هایی از کنسرت 26 دی ماه «فرزاد فرزین» را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید: 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005