+ گالری تصاویر

اجرای تمدید شده گروه «هوروش» در پایتخت به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | جمعه 4 بهمن 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه گچپزان: گروه موسیقی «هوروش» سوم بهمن ماه به همت موسسه فرهنگی ـ هنری «ققنوس» در هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه رفت.

این گروه که پیش از این در تاریخ ششم دی ماه با طرفداران تهرانی خود دیدار کرده بود، بار دیگر در نخستین روزهای بهمن ماه میزبان هواداران پایتخت نشین خود بود تا برترین آثارش از جمله «ماه پیشونی»، «لیلی بی عشق»، «عاشقم کردی»، «ماه دلم» و . . . را با مدیریت گروه «حمید فریزند» و رهبر ارکستری «کیوان فرشیدنیا» به صورت زنده اجرا کند.

مهدی دارابی و مسعود جهانی به  عنوان دو عضو اصلی این گروه در آخرین روز دی ماه، تک قطعه «مثل ماهی» را با ترانه و ملودی شاهین شیخی و تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ علی تیرداد منتشر کردند که چون اکثر آثار این گروه مورد اقبال واقع شد.

همچنین گروه «هوروش» در ادامه تور کنسرت های شهرستان خود، پس از اجرا در جزیره کیش و بیجار که به ترتیب در تاریخ 23 آبان و 28 آذر برگزار شدند، هفتم دی ماه در سالن سیدنیکی تالش به روی صحنه رفت.

لازم به یادآوری ست، گروه «هوروش» فعالیت خود را به صورت رسمی از بهمن ماه سال 95 آغاز کرده و اولین قطعه خود را با نام «یاد تو می افتم» منتشر کرد و شهریور یک سال بعد برای نخستین بار در جزیره کیش به روی صحنه رفت اما استقبال از قطعات این گروه باعث شد هشت سانس کنسرت تمدید شده در تهران برای «هوروش» رقم بخورد.  

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه گچپزان» ببینید:

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005