+ گالری تصاویر

کنسرت زمستانی «بابک جهانبخش» در تهران برای سومین بار تمدید شد

« بازگشت به لیست | شنبه 28 دی 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: «بابک جهانبخش» بیست و هفتم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با طرفداران خود دیدار کرد.

بابک جهانبخش که 22 دی ماه قطعه «هیچ» را در واکنش به اتفاق هواپیمای مسافربری اکراین منتشر کرده بود، کنسرت آخرین روزهای دی ماه خود را با این اثر آغاز و از حاضران در سالن درخواست کرد به احترام تمام هموطنانی که در این حادثه به شهادت رسیدند، یک دقیقه ایستاده سکوت کنند.

قطعه «هیچ» با ترانه ای از محسن شیرالی و نوازندگی پیانو رضا تاجبخش با میکس و مسترینگ میلاد فرهودی با همکاری شرکت آوای فروهر تولید شده و بابک جهانبخش در زمان پخش این اثر در صفحه رسمی خود در اینستاگرام (به اختصار) نوشت: «این موسیقی را با همه وجودم تقدیم می کنیم به خانواده های داغ دیده در حادثه اخیر و تلخ هواپیمای مسافربری که قلبمان را بسیار به درد آورده است. بی شک تسلیت واژه بسیار کوچکی ست در برابر غم بزرگ و جانسوز بازماندگان این فاجعه فراموش نشدنی. خداوند صبر عطا کند».

همچنین وی در کنار اجرای قطعات خاطره انگیز و مورد اقبال واقع شده اش در این کنسرت، تک قطعه «از خوشی می میرم» با ترانه ای از مهدی یوسفی و تنظیم کنندگی حامد برادران را برای اولین بار بر روی استیج اجرا کرد.

گفتنی ست، خواننده آلبوم «حالم خوبه» در ادامه تور کنسرت های زمستانی اش، چهاردهم بهمن ابتدا در آمفی تئاتر امیرمهر اکسین محمودآباد و سپس شانزدهم همین ماه در تالار شهر جزیره کیش با هواداران خود دیدار می کند.     

لازم به ذکر است، کنسرت دی ماه «بابک جهانبخش» به علت استقبال مخاطبین برای سومین بار در تاریخ هفدهم اسفند ماه برای دو سانس در ساعت های 18:45 و 22:00 تمدید شد که علاقمندان می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی  www.Iranconcert.com نسبت به تهیه بلیت خود به صورت آنلاین اقدام کنند.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید: 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005