+ گالری تصاویر

آخرین کنسرت تهران «رضا بهرام» در آستانه اجرا در جشنواره به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | یکشنبه 6 بهمن 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه گچپزان: «رضا بهرام» پنجم بهمن ماه بار دیگر در سالن هتل اسپیناس پالاس با هوادارانش در پایتخت دیدار کرد.

وی که چندی پیش در کنسرت دی ماه خود، با اجرای یک قطعه بدون موسیقی پاسخ قابل تاملی به ادعای خبرنگار خبرگزاری تسنیم در رابطه با پلی بک بودن اجراهایش داد، بار دیگر با همکاری شرکت فرهنگی ـ هنری ققنوس، برترین آثارش را در قالب کنسرتی موفق و تمدید شده برای مخاطبینش اجرا کرد.

رضا بهرام دقیقا یک شب پیش از این اجرا در تهران، قطعه «لطف» را با ترانه ای از محمد سلطانی و موسیقی D-Pop منتشر کرد و پیش از این با فاصله ای تقریبا یک ماهه نیز قطعه «عادلانه نیست» را با ترانه ای محمد رضا یار و ملودی بابک زرین پخش کرده بود که بهتاش زرین و حامد حسینی وظیفه تنظیم کنندگی آن را بر عهده داشتند و ایمان احمدزاده میکس و مسترینگ آن را انجام داده بود.    

همچنین خواننده تک قطعه «دل» بیست و ششم دی ماه در تالار شهر جزیره کیش به روی صحنه رفت و سپس با استقبال طرفداران بوشهری خود به مدت سه شب از اول تا سوم بهمن با تمدید کنسرتش در تالار لیان به اجرا پرداخت.

لازم به ذکر است، «رضا بهرام» بیست و پنجم بهمن ماه طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در قالب جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهد داشت که علاقمندان به تهیه بلیت این کنسرت می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.Fajrmusicfestival.com  و انتخاب گزینه «خرید بلیت بخش پاپ» اقدام به انتخاب صندلی خود و خرید آنلاین کنند.

 

* در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه گچپزان» ببینید:

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :