ارسال آثار در بخش «یک خاطره از فردا»

فراخوان «سومین جایزه‌ ترانه‌ افشین یداللهی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 20 بهمن 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سل.نیوز: فراخوان «سومین جایزه‌ ترانه‌ افشین یداللهی» از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی ـ هنری منتشر شد.

دبیرخانه‌ «سومین جایزه‌ ترانه افشین یداللهی» از علاقمندان به شرکت در این جایزه دعوت به عمل می‌ آورد تا آثار خود را در بخش «یک خاطره از فردا» (ترانه های ارسالی) در سه بخش «عاشقانه»، «اجتماعی» و «ترانه‌ های اجرا شده» از طریق مراجعه به سایت www.drafshinyadollahi.ir ارسال نمایند.

شرایط ارسال آثار به شرح ذیل است:

الف) در دو بخش «عاشقانه» و «اجتماعی» ترانه ‌ها باید در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده و موجود در سایت ارسال گردد. (هر نفر می ‌تواند سه اثر در بخش ‌های عاشقانه و اجتماعی ارسال کند).

ب) در بخش «ترانه ‌های اجرا شده» علاوه بر متن ترانه در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده، فایل صوتی اثر در فرمت mp3 نیز ارسال شود. (آثار در این بخش بر اساس ترانه و ملودی و فارغ نوع تنظیم یا کیفیت ضبط، داوری می‌گردد) قابل ذکر است در این بخش تنها امکان ارسال یک اثر از سوی هر ترانه‌ سرا وجود دارد. همچنین با توجه به امکان اجرای آثار برگزیده در اختتامیه‌ جایزه، ارسال تصویر رضایت ‌نامه‌ عوامل کار (شامل ترانه ‌سرا، آهنگساز و خواننده) جهت حضور در جایزه‌ ترانه‌ افشین یداللهی الزامی ‌ست.

لازم به اشاره ست، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

دکتر افشین یداللهی متولد 21 دی 1347 ترانه ‌سرا و پزشک متخصص اعصاب و روان بود که آثار برجسته بسیاری را با همکاری خوانندگان مطرح منتشر کرده بود. وی که اداره «خانه ترانه» را بر عهده داشت، 25 اسفند 95 در مسیر بازگشت از هشتگرد به سمت تهران در سانحه رانندگی به همراه همسرش، در حالی که تنها دو ماه از ازدواجشان می ‌گذشت، دار فانی را وداع گفت و جمعه 27 اسفند نیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

از دکتر افشین یداللهی پنج مجموعه شعر به نام‌های «روزشمار یک عشق»، «امشب کنار غزل‌های من بخواب»، «جنون منطقی»، «حرف‌هایی که باید می‌ گفتم و تو باید می ‌شنیدی» و «مشتری میکده‌ ای بسته» به جای مانده ‌است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005