آلبوم «شیرین جان ها» به عنوان تازه ترین اثر «رامتین ارجمند» منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 15 بهمن 1398 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: آلبوم «شیرین جان ها» با موسیقی و نوازندگی سنتور و سنتور باس «رامتین ارجمند» منتشر شد.

مجید حسین خانی و محمدرضا کربلایی خوانندگان این آلبوم هستند که اجرای 9 قطعه آن با نام های «روشنا»، «شب روستا»، «ماه و مهتاب»، «خواب در بیداری»، «ما عاشقیم»، «ماحق»، «کاوش در نور سفید»، «با تو تا اوج» و «چه بهاری با توست» را بر اساس اشعاری از حامد حسین خانی، داریوش کاظمی و شهریار بر عهده داشته اند.

علی‌ جعفری پویان (ویولن 1)، میلاد عالمی‌ (ویولن 2)، مازیار ظهیرالدینی (ویولن آلتو)، کریم ‌قربانی (ویلنسل)، فرشید حفظی فر (ابوا)، پریچهر خواجه (قانون)، سیاوش برهانی (تار)، علی پژوهشگر (بربط)، فردین لاهورپور (دودوک)، روزبه ارجمند  (کمانچه) و تارا فیروزان (کوزه و اودو) نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده اند.

همچنین مهدی سالک اردستانی و یاسر فلاح پور نیز صدابرداری، میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده اند.

گفتنی ست، «رامتین ارجمند» آهنگساز، مولف و کارشناس آهنگسازی ایرانی در هنرستان موسیقی کرمان و آموزشگاه های تهران، کرمان و شیراز سابقه تدریس دارد.   

کتاب های «آموزش سنتورنوازی مدرن» (تئوری موسیقی، شناخت موسیقی)، «رقص نازک‌ نیزار» (چند قطعه برای سنتور و سنتورباس)، «من ماندم و همهمه آفتاب» (تمرینات پیشرفته سنتورنوازی مدرن)، «رومانتیک برای سنتور»

(دوئت هایی برای سنتور و سازهای دیگر)، «واژه نامه لاتین موسیقی» تالیف کریستین آمر با گردآوری و ویرایش رامتین ارجمند، «موسیقی شناسی کاربردی» (شناخت موسیقی ایران و غرب) و «نوازنده کوچک من» سنتور برای کودکان از جمله تالیفات این موسیقیدان هستند.

همچنین رامتین ارجمند آلبوم های «طرح های خیالی» و «دُردانه دل» را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005