+ متن ترانه و امکان دانلود

تک قطعه «دخت شیرازی» با صدای امید حاجیلی منتشر شد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی: تک قطعه «دخت شیرازی» با صدای امید حاجیلی و موسیقی محمد زندوکیلی برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار گرفت.  

امید‌ حاجیلی که سابقه تدریس در دانشکده‌ موسیقی صدا و سیما و دانشکده هنر دانشگاه آزاد و دانشگاه تهران را دارد و امسال اجرای نخستین کنسرت آنلاین با صندلی های خالی که با عنوان «نوروزخانه» به روی صحنه رفت را بر عهده داشت، در تازه ترین اقدام هنری خود تک قطعه «دخت شیرازی» را با ترانه ای از فراز حلمی منتشر کرد که بهزاد رواقی نواختن سه تار را در آن بر عهده داشته و فیروز ویسانلو و نیما رمضان نیز به ترتیب به عنوان نوازندگان گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک در این اثر هنرنمایی کرده‌اند. همچنین حمیدرضا مرادی عهده دار میکس و مسترینگ این قطعه بوده است.

امید حاجیلی پیش از شیوع بیماری کرونا برای آخرین بار، بهمن ماه با هواداران خود در سالن میلاد دیدار کرد و آثار مورد استقبال واقع شده ای همچون «پریزاد»، «واویلا» ، «یار یار»، «ایران»، «برزی بارون»، «چشمای مستت» و «زیم زیم» را اجرا کرد.

لازم به یادآوری است، امید حاجیلی که سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک و ارکستر فلارمونیک تهران و ارکسترهای دیگر را دارد ، رهبر ارکستری را در چند گروه پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی تجربه کرده است. «حاجیلیتو» نام تنها آلبومی ست که وی به عنوان خواننده در سال 95 منتشر کرده و در آلبوم «دارکوب» نیز به عنوان نوازنده‌ ترومپت هنرنمایی کرده است.

 

* در ادامه می توانید متن ترانه این قطعه را بخوانید و آن را دانلود کنید:

پا به پای کرشمه هات اومدیم از اون سر شیراز
جون ما این دفعه پنهون نشو زیر چارقدت باز

وای خدا این دخترو هوش از سرم پرونده دیگه
یه نظر حلاله تابی توو دلمم نمونده دیگه

دخت شیرازی ناز و طنازی
چارقد گل گلی تو چی میشه نندازی

تو مث شراب شیرازی پُرِ رازی عزیزم
تو واسه مایی مث ماهی چه طنازی عزیزم

هرچی دلربایی تو بلد بودی رو کردی یارم
به خدا خسته شدم تموم شده صبر و قرارم

دخت شیرازی ناز و طنازی
چارقد گل گلی تو چی میشه نندازی

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005