فراخوان هفتمین جشنواره «تکنوازی ساز دف» با همکاری فرهنگسرای بهمن منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: فراخوان هفتمین جشنواره «تکنوازی ساز دف» با دبیری «مهدی غلامی» به همت واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن منتشر شد.

در فراخوان این جشنواره که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، از دو رده سنی الف (سیزده تا نوزده سال) و ب (بیست سال به بالا) دعوت شده تا برای ارزیابی آثارشان توسط اساتید، کارشناسان و مولفین برتر ساز دف، قطعات خود را در قالب یک فایل یک دقیقه ای تا بیست و ششم اردیبهشت ماه برای «آیدا امیری مقدم» مسئول دبیرخانه این جشنواره به شماره 09212285285 در واتس آپ ارسال کنند.

فرشید غریب نژاد، سید علاءالدین یاسینی، منصور مرادی، حسین رضایی ‌نیا، فربد یداللهی، رضا دربندی، محسن طاهرزاده و ذکریا یوسفی هیات داوران این جشنواره را تشکیل می دهند و آسو نادری، عسل ملک ‌زاده، زانیار حسامی، مختار زند سلیمی، افشین خلج، بهروز قهاری، پیمان سیمانی، شهاب قاسمی، حامد علیپور و روزبه زرعی اعضای هیات انتخاب هستند.

مهدی غلامی طی گفتگوی کوتاهی ضمن تاکید بر توجه به سلایق مختلف اظهار داشت: «اگر به هیات های داوران و انتخاب در این جشنواره نگاه کنیم، اسامی را می بینیم که همگی از بزرگان و اساتید درجه یک دف نوازی در ایران هستند که برای اولین بار با این تعداد در کنار یکدیگر گرد آمده اند. در واقع ما تصمیم داشتیم با توجه به حاکم بودن شرایط قرنطینه در کشور، تمام سلایق را در نظر بگیریم تا نوازندگان از تمامی سبک ها به شرکت در آن ترغیب شوند».

وی همچنین افزود: «مهمترین و اساسی ترین هدف این جشنواره ایجاد نشاط و رقابتی سالم بین نوجوانان و جوانان بوده است و در تلاشیم با موسیقی به حفظ روحیه مردم در این شرایط ویژه کمک کنیم».    

لازم به ذکر است، علاقمندان می توانند از طریق صفحه مهدی غلامی در اینستاگرام با آی.دی mehdigholami1358   اخبار مربوط به این جشنواره را پیگیری کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005