همراه با نقاشی هایی از «رضا بهمنی»

آلبوم بی کلام «یازده یک در یک» به آهنگسازی «میلاد آقایی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 14 ارديبهشت 1399 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ باربد شهسواری پور: آلبوم بی کلام «یازده یک در یک» به آهنگسازی «میلاد آقایی» همراه با نقاشی هایی از «رضا بهمنی» توسط موسسه فرهنگی ـ هنری بانگ آوای سارنگ منتشر شد.

این آلبوم شامل 11 قطعه به نام های «حیرت»، «گذشته»، «خیال»، «سنت»، «هوس»، «ترس»، «خلقت»، «تزویر»، «وطن»، «عشق» و «صفر» است که بهنام ابولقاسم (پیانو)، پدرام فریوسفی و نیلوفر محبی (ویولن)، میثم مروستی (آلتو)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، روشنک نوشی (فلوت)، فرامرز نیوپور (کلارینت) نوازندگانی بودند که در این اثر هنرنمایی کرده اند.

همچنین در قطعه «خلقت» که با الهام از یک اثر Zbihniew oreisner   ساخته شده، گروه کر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو همکاری داشته اند و «صفر» نیز برگرفته شده از تمام قطعات این مجموعه با همکاری «کاوه عابدین» ساخته شده است.

«میلاد آقایی» که این آلبوم، اولین تجربه آهنگسازی وی در قالب آلبومی مستقل محسوب می شود، متولد فروردین ماه 1369 است که موسیقی را با فراگیری تار و سه تار نزد مهران مهتدی آغاز می کند.
در سال 1387 در مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک مشغول به تحصیل شد و همزمان دروس نظری موسیقی را نزد استادان شهرام توکلی، آرمان نوروزی، علی اکبر قربانی، احسان صبوحی و نوازندگی پیانو را تحت نظر رضا طاهری و بهنام ابولقاسم آموخت.
وی در آهنگسازی از محضر پروفسور تنگیز شاولو خاشوویل، پروفسور مارتون ایسراییلیان و دکتر امین هنرمند بهره جست و سپس در مقطع کارشناسی ارشد آهنگسازی در دانشگاه هنر تهران به تکمیل آموخته ‌های خود پرداخت.

 

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی، لطفا این آلبوم را از سایت های مرجع به صورت ارجینال تهیه کنید.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005