«جانی دپ» برای ایفای نقش «الیس کوپر» ستاره راک برگزیده شد

« بازگشت به لیست | شنبه 24 خرداد 1399 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سپیده مسعودی: «جانی دپ» برای ایفای نقش «الیس کوپر» ستاره راک 72 ساله آمریکایی در فیلم زندگینامه وی انتخاب شد.

«جانی دپ» بازیگر سرشناس هالیوود که از سال 2015 عضوی از گروه موسیقی «هالیوود ومپایرز» است، در فیلمی که قرار است از زندگینامه این ستاره راک ساخته شود، نقش او را ایفا خواهد کرد تا بار دیگر ثابت کند به تنوع در نقش آفرینی با گریم های سنگین و مختلف علاقه خاصی دارد.

این گروه که در آثار خود به تجلیل از ستارگان موسیقی راک دهه هفتاد میلادی می پردازد، در فوریه 2016 نیز در مراسم گرمی اجرایی در یادبود «لمی» (خواننده و نوازنده گیتار بیس انگلیسی با نام اصلی یان فریزر کیلمیستر) به روی صحنه برد.

«الیس کوپر» (با نام شناسنامه ای وینست دیمون فرنیر) آهنگساز و خواننده راک آمریکایی متولد چهارم فوریه سال 1948 در دیترویت میشیگان است که در اوایل 60 میلادی وقتی هفده سال داشت به همراه مایک بروس (نوازنده لید گیتار)، گلن باکستن (ریتم گیتار)، دنیس دانوی (گیتار بیس) و نیل اسمیت (درامز) اولین گروه موسیقی خود را تشکیل داد و در سال 1968 نام «الیس کوپر» را به طور ثابت برای خود و گروهش انتخاب کرد و یک سال بعد اولین آلبوم خود را به نام «Pretties for You» منتشر کردند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005