همراه با فایل صوتی قطعات

کتاب موسیقی «خلوت با گیتار» اثر «سیاوش سماواتی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 31 تير 1399 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهاب آقاجانی: کتاب موسیقی «خلوت با گیتار» با تالیف و نوازندگی «سیاوش سماواتی» توسط انتشارات میردشتی وارد بازار شد.  

این مجموعه از 17 قطعه جدید و نوستالژی ایرانی ـ ترکیه ای برای تک نوازی گیتار از ساده تا پیشرفته تشکیل شده و در آن علاوه، بر نت نویسی استاندارد از تبلیچر، ملودی، ریتم، آرپژ، نمودار آکورد و الگوهای انگشت گذاری برای هر دو دست استفاده شده است به طوری که هر نوازنده می تواند در هنگام نواختن هر قطعه، به صورت همزمان از این قابلیت ها استفاده کند لذا این ویژگی، کتاب «خلوت با گیتار» را در زمره کتب های مناسب برای رفع نیازهای هنرجویان و علاقمندان به نوازندگی ساز گیتار قرار داده است.

همچنین فایل صوتی قطعات در اپلیکیشن اختصاصی کتاب قابل پخش است که هر قطعه برای درک بهتر با سه سرعت مختلف نواخته شده است.

در بیوگرافی «سیاوش سماواتی» آمده است: وی متولد دهم خرداد 1369 در تهران است که نوازندگی گیتار را از سن 12 سالگی به صورت خود آموز شروع کرده و بعد از مدتی زیر نظر استاد شاهین علوی به یادگیری فلامنکو پرداخته است و از 18 سالگی نیز تدریس گیتار را به صورت خصوصی و ضمن همکاری با آموزشگاه های موسیقی آغاز می کند..

از جمله فعالیت های او می توان به همکاری با ارکستر بامداد، فرهنگسرای الوند، موسیقی تئاتر برای جشنواره، سرپرستی اجراهای مختلف هنرجویی در آموزشگاه های موسیقی و چندین اجرا به صورت تک نوازی و گروه نوازی به عنوان مهمان اشاره کرد.

قابل ذکر است، کتاب موسیقی «خلوت با گیتار» همراه با سی.دی صوتی آن در قالب 95 صفحه و به قیمت 55 هزار تومان در فروشگاه های معتبر فرهنگی ـ هنری قابل خرید است.  

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005