با قطعاتی برای پیانو

آلبوم بی کلام «پاییز بدون تکرار» اثر دانیال شهرتی منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 12 بهمن 1399 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: آلبوم بی کلام «پاییز بدون تکرار» به عنوان دومین مجموعه برای پیانو اثر «دانیال شهرتی» در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

دانیال شهرتی که پیش از این، آلبوم «قو و دریا» را منتشر کرده بود، با فاصله ای تقریبا سه ساله، تازه ترین ساخته اش را با قطعاتی همچون «پاییز بدون تکرار»، «فقط دو دقیقه»، «آغوش پاییز»، «باران بازیگوش»، «بوی عطرت»، «حس لعنتی»، «بی تاب»، «فصل سرد»، «آرامش» و «خدانگهدار» به نوازندگی پیانو و آهنگسازی خود روانه بازار موسیقی کرده است.

ایشان که دو آلبوم با کلام «آموروسو» و «امشب» را نیز در کارنامه هنری خود دارد، درباره «پاییز بدون تکرار» توضیح داد: «هر دو آلبوم بی کلامی که منتشر کرده ام، در واقع نگاهی به داستان زندگی ام دارند و بی آنکه تلاشی برای نوشتن هر قطعه داشته باشم، به نسبت احساسم در اتفاقات مختلف و شرایط روحی، اجتماعی و احساسی ام، به قلبم و انگشتانم الهام شدند و به ظهور رسیدند و حتی نام ها را هم با توجه به احساس واقعی ام در آن لحظه انتخاب کردم با این حال این آلبوم از لحاظ ملودی، فضاسازی، کوآلیتی و بار احساسی بسیار قوی تر از «قو و دریا» است و به شخصه هر وقت ناراحت یا عصبی هستم، با شنیدن این آلبوم آرام می شوم و به واقع تاثیرش را حس می کنم و امیدوارم مخاطبین نیز همین نظر را داشته باشند»

لازم به ذکر است، دانیال شهرتی که در کنار نوازندگی و خوانندگی، به عنوان آهنگساز با خواننده های مختلفی همکاری داشته که از آن جمله می توان به ساخت قطعاتی برای محمدرضا عیوضی، علیرضا جوادی، حسین نجفی، افشین سیاهپوش، حسین زمان، وحید دهقانی، شویراد، مهران فهیمی و . . . اشاره کرد. همچنین وی در زمینه عکاسی و طراحی گرافیک نیز تبحر دارد و یکی از فعالان حرفه ای این عرصه محسوب می شود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005