از هفتم تا یازدهم فرودین در شش سالن

ادامه اجرای موسیقی اقوام در پروژه موسیقایی «جان تو جان شهر» پایتخت

« بازگشت به لیست | شنبه 7 فروردین 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ امید یزدانفر: پروژه موسیقایی «جان تو جان شهر» در مسیر یک هفته ای خود، امروز هفتم فروردین با 9 اجرا دیگر ادامه می یابد.

به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری تهران از پنجم تا یازدهم فروردین به مدت یک هفته، باغ فردوس، برج میلاد، خانه مینایی، خانه ساعی، تئاتر شهر و راه آهن میزبان موسیقی اقوام و نواحی ایران هستند و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نوازندگان و هنرمندانی از بلوچستان، مازندران، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، لرستان، کردستان، آذربایجان، فارس، خراسان، کرمان و گیلان میهمان هنردوستان در پایتخت خواهند بود.

طبق این برنامه، امروز هفتم فروردین، در اولین سانس باغ فردوس گروه موسیقی «سار» آبادان به سرپرستی امیر تنگسیری از ساعت 11:30 دقیقه به روی صحنه می رود و سپس گروه «گل محمد بلوچی» و «فاروق رحمانی» از سیستان و بلوچستان از ساعت 19 به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

گروه «کوکری» از مازندران به سرپرستی عباد محمدی از ساعت 18 در فضای باز برج میلاد و گروه «کوبکا» به رهبری «دانیال دانشور» از خوزستان راس ساعت 17:30 در تئاتر شهر اجرا دارند.

 گروه آذری «وحید اسدالهی» امروز دو برنامه، ابتدا از ساعت 11:30 دقیقه در تئاتر شهر و سپس از ساعت 18:30 در خانه مینایی اجرا می کند.

در خانه ساعی نیز از ساعت 19:30 گروه موسیقی ملل اجرا دارند و راه آهن طی ساعت های 11:30 و 17:30 به ترتیب میزبان موسیقی قشقایی شیراز به سرپرستی کنعان سلمانی زاده و خیام خوانی خواهد بود.

گفتنی ست، برای دریافت دیگر برنامه های این پروژه می توانید به سایت https://ccia.tehran.ir/ مراجعه کنید.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005