آلبوم «سلام» اثر «امید لوافان» برای دانلود قانونی در سایت بیپ تونز منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 2 خرداد 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ افرا مهدیان: آلبوم «سلام» به خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی «امید لوافان» روی سایت بیپ تونز برای دانلود قانونی قرار گرفت.

این آلبوم که پیش از این، یک بار در تاریخ اول فروردین 1399 پخش سراسری شده بود، شامل هفت قطعه به نام های «سلام»، «سحر»، «دل شکسته»، «جوانی»، «حق با توئه»، «بی تو» و «فاصله» است که تنظیم کنندگی آن ها را آربی بابومیان بر عهده داشته است. همچنین وی در این آلبوم پیانو، کیبورد، ترومپت و فلوت چینی نواخته است.

نیاز یزدانی و شاهین منصوری به ترتیب در این آلبوم به عنوان همخوان و مهندس صدا (میکس و مسترینگ) حضور داشته اند و رافی خدابخشیان نیز با نواختن دو ساز گیتار الگتریک و گیتار آگوستیک عوامل تولید این آلبوم را همراهی کرده است.

«امید لوافان» متولد سال 1366 در شهر اصفهان، هنرآموخته موسیقی از سال 1373 در رشته های پیانو و سنتور و همچنین آواز کلاسیک و پاپ، فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه تهران و عضو گروه کر «آرپا» بوده است. 

دکتر «آربی بابومیان» نیز که عهده دار تنظیم کنندگی قطعات این آلبوم بوده است، دانش آموخته مقطع دکترا در رشته آهنگسازی، رهبری ارکستر و اپرا از ایروان در سال 1385 است که تاسیس ارکستر کلاسیک هنرستان های اصفهان، ارکستر سمفونیک و گروه کرال آرپای اصفهان، رهبری ارکستر حوزه هنری در سال 1382 و گرو کر کلیسای وانک در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده است. 

علاقمندان به پیگیری آثار این هنرمند می توانند به صفحه ایشان در شبکه های اجتماعی با آی.دی omidlavafanmusic_official مراجعه کنند.

ارسال نظر
سوسن صنایعی : خیلی خیلی تبریک میگم🌹❤️
2 0
اهنگها متنوع وخیلی قشنگند
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005