+ گزارش تصویری

نخستین اجرای «حجت اشرف‌زاده» در پایتخت پس از دو سال به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | جمعه 3 دی 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: «حجت اشرف زاده» طی روزهای دوم و سوم دی ماه با یک اجرای تمدید شده، در سالن اسپیناس با طرفداران پایتخت نشین خود دیدار کرد.

پس از استقبال مخاطبین و اتمام بلیت‌ های دو سانس کنسرت سوم دی ماه «حجت اشرف زاده» این کنسرت به صورت تک سانس برای دوم دی ماه نیز تمدید شد تا وی پس از دو سال، در آغاز زمستان 1400 با پنجاه درصد ظرفیت سالن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بار دیگر در تهران به روی صحنه برود.

خواننده آلبوم قابل قبول «شرح پریشانی» در این سه اجرا، قطعاتی نظیر «ماه و ماهی»، «کمان ابرو»، «شهرزاد»، «زیبای منی»، «آتشم باش» و . . . را برای علاقمندان حاضر در سالن هتل اسپیناس اجرا کرد.

از جمله فعالیت های حجت اشرف زاده در ماه‌ های اخیر می ‌توان به حضور وی در شهرهای عسلویه، جم، پردیس، کنگان و دیّر طی چهار شب، با عنوان سفیر جشنواره‌ استعدادیابی بچه‌ها و اجرای چندین قطعه در فضای آزاد برای علاقمندان اشاره کرد.

همچنین وی در نیمه نخست آذرماه سال جاری قطعه‌ »دورت بگردم» را با تنظیم کمال صداقت و شعر مرتضی ساعتچی منتشر کرد. در این قطعه فیروز ویسانلو به عنوان نوازنده گیتار حضور داشته و مجید مظاهری و آرشام غفوری نیز به ترتیب نواختن کمانچه و گیتار الکتریک را بر عهده داشته اند.

 


* در ادامه می توانید عکس هایی از اجرای دوم دی ماه «حجت اشرف زاده» را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005