+ امکان دانلود

تک قطعه «سرحال» با صدای استاد «ایرج »همزمان با زادروزش منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 11 دی 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سل.نیوز: تک آهنگ «سرحال» جدیدترین آهنگ استاد «ایرج خواجه امیری» با آهنگسازی بهنام خدارحمی منتشر شد و درحالی در دسترس علاقمندان قرار گرفت که پاسخی برای آن دسته از کج‌سلیقگانی ست که برای هنر سن و سال قائلند.

«سرحال» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) یک قطعه ی ارکسترال است که تنظیم آن نیز برای ارکستر توسط بهنام خدارحمی انجام شده است. این قطعه امضای هنرمندی است که برای ماندگاری صدای خاطره‌انگیزش پایانی و انقضایی نیست و بر این باور است که هنرمند تا زمانی که زنده است و مخاطبش طلب می‌کند، لبریز از هنر خواهد ماند.

استاد مهیار فیروز بخت (ویلن سلو)،کوشا صرافی گهر، علی جعفری، امیر فیروز بخت، سینا جهان آبادی(ویلن)، پیام طونی و کوشا صرافی گهر (ویولا)، کریم قربانی و داوود منادی(ویلنسل)،عادل اصغرزاده (کنترباس)، حسین میرزایی (هورن)، حسین شریفی (ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت)، بهنام خدارحمی (پیانو)، محمد دلنوازی (بربط)، محمدرضا محمدی (قانون)، امید امیری (تار)، فرزاد قیصری پور(تیمپانی)، مژگان محسنی(مثلث)، بهراد بیات (زنبورک) و بابک خواجه نوری(تنبک و دایره) نوازندگی این قطعه تمام آکوستیک و ارکسترال را بر عهده داشته اند.

 «سر حال» در شرکت بین المللی «صدای دنیای هنر» تهیه و تولید شده و امیراحسان فدایی و محمد بکرانی مدیران اجرایی این پروژه ارکسترال بوده اند.

حسین خواجه‌امیری روز 11 دی 1311  متولد شد. وی با نام ایرج شناخته می‌ شود و با لقب «پهلوان آواز» در میان هوادارانش مشهور است.

 «سرحال» بار دیگر ثابت کرد صدای جاودانه‌ این خواننده، تا ابد ماندگار خواهد بود.
این قطعه از هم اکنون و از طریق سامانه بیپ تونز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


* قطعه «سرحال» را می توانید بشنوید و دانلود کنید:


 





ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005