+ گزارش تصویری

«روزبه نعمت‌ الهی» پس از دو سال در برج میلاد به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | شنبه 11 دی 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: «روزبه نعمت الهی» دهم دی ماه طی دو سانس در سالن همایش ‌های برج میلاد میزبان هوادارانش بود.

روزبه نعمت الهی پس از دو سال، در روز جمعه دهم دی ماه و طی دو سانس قطعاتی نظیر «ای یار غلط کردی» ، «شمس من و خدای من» ، «لعنت به تهران بدون تو»، «حال خوش» و . . .  را به رهبری ارکستر نیما غفاری برای مخاطبان به روی صحنه برد و قابل اشاره است که حضور و همراهی «سامان احتشامی» در نواختن پیانو بی شک بر زیبایی این اجرا افزود.

پیش از شروع این کنسرت نیز در قالب کلیپی کوتاه از هنرمندانی که طی دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا از میان ما رفته بودند، یاد شد.
همچین تعداد افراد حاضر در سالن به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیمی از ظرفیت سالن با استفاده اجباری از ماسک بود.

گفتنی ست، نعمت الهی در تاریخ 24 اسفند ماه سال 98 و اوایل شیوع ویروس کرونا در ایران، برای نخستین بار کنسرتی را با عنوان «صندلی های خالی برای ملت عشق» برگزار کرد و در سالن خالی از مخاطب به روی صحنه رفت که این اجرا به صورت زنده از آپارات و صفحه شخصی هنرمندان پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

روزبه نعمت الهی اخیرا قطعه «حال خوش» با ترانه‌ حسین غیاثی و ملودی و تنظیم امید جامع و حامد برادران را منتشر کرده است. از نکات قابل توجه در کاور این قطعه که به زنده یاد «فریدون فروغی» اهتمام شده، جمله‌ «با احترام و ادای دین به صدایی که اجبار هیچ سکوتی خاموشش نکرد» است.

* در ادامه می توانید عکس هایی از این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:


ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005