+ گزارش تصویری

اختتامیه دومین جشنواره «آینه دار دوران» با اجرای ارکستر ملی ایران برگزار شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 21 دی 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فاطمه یوسفی، عکس: هانیه اشراقی: مراسم اختتامیه‌ دومین نمایشگاه برگزیدگان جایزه «آینه دار دوران» با اجرای ارکستر ملی ایران بیستم دی ماه در تالار وحدت برگزار شد.

 این مراسم که از چهارم تا هجدهم دی ماه در تالار آینه فرهنگستان هنر برپا بود، درحالی از ساعت 18 بیستم دی ماه در تالار وحدت برگزار شد که ارکستر ملی ایران قطعاتی را برای علاقمندان اجرا کردند. همچنین ویدیویی کوتاه از اجرای شهرام ناظری در سالن پخش شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت زنده، با گویندگی «فاطمه اسحاق طبار»  به تهیه کنندگی «مریم مردانی» برای آن  دسته از علاقمندان که شرایط حضور در تالار وحدت را نداشتند از رادیو فرهنگ پخش شد.

 مجموعه فرهنگی «آینه ‌داران دوران» با هدف بازشناسی چهره‌ های مطرح فرهنگی ایران به نسل امروز پدید آمده است و جشنواره آینه دار دوران توسط سیدعباس دعایی، مدیر موسسه آینه داران دوران در دی ماه برگزار شد که هیات داوران این مجموعه طی مراحلی از میان آثار 110 هنرمند، کارهای 33 هنرمند که با موضوع جشنواره همخوانی بیشتری داشتند و بر اساس شخصیت و آثار طاهره صفارزاده و باستانی پاریزی بودند را برگزیدند و با نظر داوران برترین‌ها تعیین و جوایز به آن ها اهدا شد.

* در ادامه می توانید عکس های این مراسم را از نگاه دوربین «هانیه اشراقی» ببینید:

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :