+ گزارش تصویری

کنسرت زمستانی گروه «ماکان» برای دومین بار تمدید شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 28 دی 1400 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: اعضای گروه «ماکان» در هفته‌ پایانی دی ماه در سالن وزارت کشور با طرفداران خود دیدار کردند‌.

امیر مقاره و رهام هادیان که طی 6 سانس در شب‌ های 6، 9 و 10 دی ماه و پس از دو سال دوری از صحنه در تهران اجرا داشتند، به علت استقبال مخاطبان پایتخت نشین خود با تمدید مجدد کنسرت ‌های تهران به تهیه کنندگی حسن اردستانی و موسسه آوازی ‌نو در تاریخ 27 دی ماه طی 2 سانس به روی صحنه رفتند.

در این کنسرت قطعاتی نظیر «دلگیری»، «دو تا ستاره»، «با تو»، «هر بار این در و» و . . .  برای علاقمندان حاضر در سالن وزارت کشور اجرا شد.

لیلا اوتادی و ایمان صفا از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، سینا درخشنده خواننده جوان موسسه آوازی‌ نو و مهرداد معافی از نوازندگان گروه فرزاد فرزین از مهمانان اجرای 27 دی ماه گروه ماکان بودند.

امیر مقاره، خواننده ماکان‌بند در این کنسرت اعلام کرد اواخر بهمن ماه، دومین آلبوم گروه ماکان با دوازده قطعه منتشر خواهد شد. همچنین پیش از پخش این آلبوم، تک ترک «گردنم بنداز» پخش خواهد شد و گروه ماکان در بهمن ماه به جز کنسرت جشنواره، در تهران اجرا نخواهد داشت‌.

نخستین آلبوم گروه ماکان با نام «دیوونه بازی» که شامل 12 قطعه بود، شهریور 96 منتشر شد که استقبال ویژه‌ مخاطبان را به همراه داشت‌‌. از آهنگ‌های منتشر شده در این آلبوم می‌توان به «هر بار این در و» اشاره کرد که از تاثیرگذارترین عوامل دیده شدن خوانندگان جوان این گروه بود‌‌. «بارون»، «بازیچه»، «دیوونه بازی»، «این خیابونا» و «شیک» از دیگر قطعات این آلبوم بودند.

گفتنی ست، امیر مقاره اخیرا در سریالی عاشقانه به نام «جزیره» به کارگردانی سيروس مقدم نقش آفرینی کرده و همچنین خواننده‌ تیتراژ پایانی این سریال است. سریال «جزیره» در حال پخش از نمایش خانگی است و پخش آن تا قسمت ۱۳ با استقبال مخاطبین همراه بوده است. از سایر بازیگران این سریال می‌توان به محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، امیر کاظمی، حمیدرضا پگاه و میترا حجار اشاره کرد.

* در ادامه می توانید عکس هایی این اجرا را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید:

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005