در قالب جشنواره شب های موسیقی نوروز

ارکستر مجلسی «لرستان» در تالار شهید آوینی خرم آباد به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 4 فروردین 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهروز حیدری: جشنواره شب های موسیقی نوروز با حضور «ارکستر مجلسی لرستان» در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار خواهد شد.
در این اجرا که هشتم فروردین ماه از ساعت 20 و 20 دقیقه در مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد این شهر با اجرای قطعاتی از موسیقی لرستان، ایران و جهان به روی صحنه می رود، تنظیم قطعات و نوازندگی ویلنسل به عهده «ایمان سلیمی» بوده است.

فرشاد سیفی (تک نواز کمانچه)، مجید ناصری (تک نواز تار)، حامد چنگایی (پیانو)، محمدجواد رحمانی (گیتار الکتریک و گیتار بیس)، علی کاکاوند (گیتار بیس)، شهرام پیرحیاتی، علی رضایی، محسن زند لشنی، محمد کوشکی و امین آدینه (ویولن 1)، روزبه قربانی، هستی زندلشنی، یاسر فرهنگ و علی ایراندوست (ویولن 2)، سامان امیدی، حسام حاتمی، سیاوش رضایی، فاطمه معین (ویولا)، ایمان سلیمی، ساشا یغمایی و علی کاکاوند (ویلنسل)، سامان میرزایی پور (تنبک و کاخن)، نوید کشاورز (کوزه و بندیر) و نیما سلیمی (درامز) اعضای این ارکستر هستند.

ذبیح اله زند لشنی و شیرین شعبانزاده فر به عنوان روابط عمومی با این ارکستر همکاری داشتند و مهوش نقدی چگنی نیز طراحی پوستر این کنسرت را بر عهده داشته است.  

«ایمان سلیمی» تحصیل کرده کنسرواتوار موسیقی، نوازنده ویلنسل، تنظیم کننده و آهنگساز در توضیح کنسرت پیش رو اظهار داشت: «ارکستر مجلسی لرستان متشکل از بیست و سه نوازنده است که همگی از اساتید سطح اول استان هستند. حدود یکسال از شروع فعالیت این مجموعه میگذرد و با همت اساتید ارکستر و بدون پشتوانه مالی و بدون  اسپانسر به حیات خود ادامه می دهد چرا که اهداف مهمی دارد و لازم می دانم از انجمن موسیقی لرستان واستدیو «اثر» که زحمت ضبط  صدا در پروژه قبلی و تصویر برداری ارکستر را بدون هیچ چشمداشتی به عهده داشتند، تشکر کنم».

وی افزود: «در این اجرا قطعاتی شامل موسیقی فیلم های ایرانی، موسیقی فولکلوریک لرستان، آثاری از بزرگان موسیقی ایران و موسیقی کلاسیک (آهنگسازان برتر دنیا) که همگی بصورت بی کلام تقدیم حضور هنر دوستان گرامی می شود و امیدواریم مورد استقبال واقع شود و به راستی روی استیج رفتن این ارکستر از آرزوهای دیرین من بوده و خوشحالم که  استانم از داشتن یک ارکستر منسجم و قوی بی بهره نیست».  

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق صفحه این ارکستر به نشانی orchestra.lorestan  برای تهیه بلیت اقدام کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005