با بررسی های اولیه سم شناسی مشخص شد

علت مرگ «تیلور هاوکینز» استفاده از مواد افیونی و دارو بوده است

« بازگشت به لیست | یکشنبه 7 فروردین 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرید شادکام: گزارش اولیه سم شناسی در مورد مرگ «تیلور هاوکینز» وجود مواد افیونی، داروهای ضد افسردگی و ماری جوآنا را در خون وی تایید کرد.

«تیلور هاوکینز» درامر معروف «فو فایترز» 25  مارس 2022 در حالی که پس از شرکت در کنسرت آرژانتین، برای ادامه تور آمریکای جنوبی در کلمبیا به سر می بردند، در هتل محل اقامت خود در سن پنجاه سالگی درگذشت.

او ابتدا به علت احساس درد در قفسه سینه خود با اورژانس تماس می گیرد اما تلاش آن ها برای اهدای قلبی ـ ریوی او بی ثمر می ماند و حالا آزمایشات مقامات بهداشتی بوگوتا مرکز این کشور نشان می دهد که این نوازنده به علت استفاده از مواد مخدر همراه با داروهای ضدافسردگی و ماری جوآنا درگذشته است.
«الیور تیلور هاوکینز» متولد هفدهم فوریه 1972 در تگزاس متولد شد و چهار سال بعد به کالیفرنیا مهاجرت کردند. او ابتدا در تورهای «آلانیس موریست» و «سیلویا» حضور داشت و از سال 1997 وارد گروه «فو فایترز» شد.

مجله انگلیسی ریتم در سال 2005 او را به عنوان بهترین درامر راک معرفی کرد و این در حالی بود که در نواختن گیتار، پیانو و سازهای کوبه ای و همچنین خوانندگی تبحر داشت.

گروه «فو فایترز» یکی از موفق ترین گروه های راک آمریکاست که تا به امروز توانسته 11 جایزه گرمی کسب کند. این گروه در سال 1995 به رهبری «دیو گرول» در شهر سیاتل ایالت واشینگتن پایه ریزی شد و اولین قطعه آن ها به نام «آچار میمونی» در یوتیوب آمریکا مطرح شد و توانست اولین جایزه گرمی را برای خود به ارمغان می آورد.

«کریس شیفلت»، «نیت مندل» و «پت اسمیر» دیگر اعضای این گروه هستند که حالا درامر حرفه ای خود را از دست داده اند.      

«فو فایترز»، «رنگ و طرح»، «چیزی برای از دست دادن باقی نمانده است»، «یکی یکی»، «به افتخار تو»، «اکوها، سکوت، صبر و زیبایی»، «روشنایی بیهوده» و «بزرگراه سونیک» آلبوم های این گروه هستند که طی سال 1995 تا 2014 منتشر شدند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005