آلبوم بی کلام گیتار «دژاوو» اثر «روزبه آذر» منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 8 فروردین 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرید شادکام: آلبوم بی کلام «دژاوو» برای گیتار با نوازندگی و آهنگسازی «روزبه آذر» توسط موسسه فرهنگی ـ هنری ارغنون منتشر شد.

این آلبوم شامل هشت قطعه به نام های «مونولوگ در قرنطینه»، «لیبل»، «شمال شرق»، «درخشش»، «یانکل»، «مرا بسیار ببوس»، «فرا» و «دژاوو» است که بجر روزبه آذر، نوازندگی همچون علی فربدنیا (کلارینت)، یاشار شمس  (گیتار)، روزبه زورچنگ و آرمان پارسیان (گیتار باس)، آلا شوکودکو (ویولنسل)، مرتضی محبی  (پرکاشن)، شروین تدبیری (پیانو و سینتی سایزر)، علی مداح (ویولن)، در آن ها هنرنمایی کرده اند.

همچنین حجت حسینی و علی مخملباف وظیفه صدابرداری و حمیدرضا شاه میرزایی میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم را بر عهده داشتند.

روزبه آذر در حاشیه آلبوم خود نوشته است: «امروز، اینجا... با قلبی برهنه، تکه هایی از باورم به موسیقی را با شما سهیم می شوم. هر چند روزگار ما عجیب است و غیر قابل پیشبینی، دژاوو همچنان با نبض زندگی همگام است. این مجموعه حاصل نگرش من به زندگی، موسیقی فلامنکو، کلزمر و البته سال ها فراگیری نکات جدید در موسیقی است. امیدوارم ندای درونی ام را به درستی به گوش شما رسانده باشم».

گفتنی ست، این مدرس، آهنگساز و نوازنده گیتار، متولد سال 1359 است که فراگيرى موسيقى را در سال 1367 با موسيقى ايرانى و زير نظر اساتيد رضا درمان، امير مشير فلسفى و فرامرز شكرخواه آغاز كرد. از سال 83 به يادگيرى گيتار فلامنكو زير نظر استاد منصور رسا پرداخت و بعدتر اصول هارمونى و آهنگسازى را نزد استاد محمد حقگو فرا گرفت.
در رزومه كارى او، تدريس از سال 78، برگزارى كنفرانس ها و تحقيق در زمينه موسيقى ملل و برگزارى بيش از 25 اجراى سولو، گروهى و اركسترال، ساخت موسيقى براى فيلم كوتاه و تئاتر، ضبط استوديويى بيش از 100 قطعه موسيقى، داورى در جشنواره ها و بجز «دژاوو» انتشار دو آلبوم دیگر به نام هاى «جان به رنگ نارنج»، «سبزْ چشمانش، بنفشْ صدايش» به چشم مي خورد.

علاقمندان به پیگیری آثار ایشان می توانند از طریق آی.دی roozbehazar.music  صفحه این هنرمند را در اینستاگرام دنبال کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005