خواندن 32 قطعه در 150 دقیقه + گزارش تصویری

اجرای غافلگیرکننده «محسن یگانه» برای طرفدارانش در هتل اسپیناس

« بازگشت به لیست | جمعه 12 فروردین 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ عکس و گزارش: فاطمه یوسفی، فاطمه گچپزان: کنسرت طولانی مدت «محسن یگانه» با استقبال طرفدارانش برای چهار شب دیگر تمدید شد.

«محسن یگانه» که مانند سایر خوانندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا از صحنه دور بود، بعد از سه سال در تاریخ پنجم فروردین ماه در سالن هتل اسپیناس به روی صحنه رفت و در اقدامی عجیب با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری «آوای فروهر»، در هر سانس 32 قطعه را در طول مدت زمان دو ساعت و سی دقیقه اجرا کرد و همین مساله باعث تمدید چهار اجرای دیگر در پایتخت شد لذا هتل اسپیناس در تاریخ های ششم، نهم، دهم و یازدهم فروردین نیز میزبان طرفداران «محسن یگانه» بود. 

در کنار اجرای قطعات مورد اقبال واقع شده ای همچون «درکم کن»، «کویر»، «بهت قول میدم» و «پا به پای تو» خواننده آلبوم «نگاه من» تازه ترین اثر خود با نام «ندارمت» را با تنظیمی از علیرضا ریاضی و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد به صورت زنده اجرا کرد.

همچنین پیش از شروع هر کنسرت، ویدیویی کوتاه از بیماران پروانه ‌ای (ای.بی) با هدف فرهنگسازی برای دوری نکردن از این بیماران به علت واگیر نبودن این بیماری، برای مخاطبان پخش شد که مورد تشویق قرار گرفت.

گفتنی ست، «محسن یگانه» در تاریخ پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه نیز در جزیره کیش روی صحنه خواهد رفت.

 

* در ادامه می توانید عکس های دو شب این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» و «فاطمه گچپزان» ببینید:

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005