«نزهت امیری» کارگاه آنلاین «تربیت مربی موسیقی کودک» برگزار می کند

« بازگشت به لیست | شنبه 20 فروردین 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مونا خرمی صدیق: کارگاه تخصصی و آموزشی «تربیت مربی موسیقی کودک» توسط استاد «نزهت امیری» برگزار می شود.

در این کارگاه که با همراهی آکادمی «نی لبک» با هدف آشنایی با متد جامع آموزش به صورت آنلاین و هفته ای یک جلسه برگزار می شود، بر اساس پنج جلد کتاب‌ های تازه منتشر شده این بانوی هنرمند طراحی و برنامه ریزی شده تا دوره ای برای آموزش کودکان 4 تا 9 ساله کامل شود.

شرکت در این دوره برای دو گروه امکان‌ پذیر است که شامل دو گروه الف) همه مربیانی که تجربه تدریس موسیقی کودک دارند و ب) موسیقیدانانی که تجربه آموزش ندارند و مایل هستند تدریس موسیقی به کودکان را به شیوه علمی آغاز کنند.

گفتنی ست، داوطلبان لازم است افزون بر تسلط بر تئوری موسیقی و سلفژ، با یک ساز ملودیک (ایرانی ـ سمفونیک) آشنایی کافی داشته باشند.

در بیوگرافی این بانوی هنرمند آمده است:  نزهت امیری زاده 22 آذر 1339، رهبر ارکستر و از موسیقیدانان معاصر ایران است. وی کارشناس موسیقی از هنری‌های زیبای دانشگاه تهران و کارشناس ارشد آهنگسازی از دانشگاه هنر است این هنر را نزد استادانی همچون پرویز منصوری، حسین علیزاده و منوچهر صهبایی آموخت. او در سال 1384 ارکستر مضرابی حسین دهلوی را رهبری کرد و به روی صحنه برد.

از تابستان 1396 رهبری ارکستر ملی «نغمه باران» به سرپرستی علی امیرقاسمی را بر عهده گرفت و در هفتمین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سال 1396 در تالار وحدت با ارکستر نغمه باران به صحنه رفت. ایشان در اجرای ارکستر ملی به عنوان رهبر ارکستر مهمان، یک شب به یاد ماندنی را در تاریخ موسیقی ایران رقم خواهد زد.

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این ورکشاپ آنلاین می توانند از طریق آی.دی naylabak دایرکت ارسال کنند و یا با شماره 22925716-021 تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005