با آهنگسازی «بهنام کلاه بخش»

کتاب صوتی «کجایی» اثر عارفه لک در باغ کتاب رونمایی شد

« بازگشت به لیست | جمعه 26 فروردین 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مهرسانا شفقی نژاد: کتاب صوتی «کجایی» سروده «عارفه لک» با روایت و کارگردانی «پیام دهکردی» و آهنگسازی «بهنام کلاه بخش» توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر شد.    

آلبوم «کجایی» به مدت 90 دقیقه و نسخه مکتوب در 68 صفحه با تصویرگری اردشیر رستمی، شامل محتوایی عاشقانه و گاهی نیز اعتراضی است که بیست و پنجم فروردین در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران رونمایی شد.

در این مراسم که با اجرای حسین مسعودی آشتیانی در کافه کر باغ کتاب تهران برگزار شد، بهنام کلاه بخش، الهام پاوه ‌نژاد، فرزانه منصوری، حسن علی کرمی، محمدعلی جعفریه، روزبه زهرایی، رضا موسوی، احسان چریکی، متین بختی و. . . در کنار علاقمندان به ادبیات و شعر، مهمانان ویژه پیام دهکردی و همسرش عارفه لک بودند.

وی در رونمایی کتابش اظهار داشت: «شعر برای من مثل فرش دستبافت است که قالیباف هنگام پیوند زدن گره‌ها، یک روز غمگین است و یک روز هم شاد. هر شعر این کتاب، حجمی از انرژی را با خود داشت که شریک لحظات من بود و امیدوارم شریک لحظات شما نیز باشد. لذتی که نوشتن شعر دارد، زمانی کامل می‌شود که به خلوت مخاطب نفوذ کند و اشکی یا لبخندی را باعث شود».

در بیوگرافی «عارفه لک» آمده است: «نویسنده، شاعر، مدرس بیان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او تاکنون در نمایش ‌های «تکه ‌های سنگین سرب»، «هیچکس نبود بیدارمان کند»، سریال «گاندو2» و... بازی کرده و کتاب «درآمدی بر شور روزهای نیامده» هم از او به چاپ رسیده است. پیشتر، کتاب صوتی «آخرین دختر» نوشته نادیا مراد نیز با گویندگی عارفه لک در نوین کتاب، منتشر شده بود».

همچنین «بهنام کلاه بخش» که آهنگسازی این آلبوم را برعهده داشته است، در اول اردیبهشت 1353در کرمانشاه به دنیا آمده و نزد استادانی مسعود زنگنه مجد و مسعود شعاری آموزش دیده است. او نوازندگی را با سازهای بلز و ملودیکا در کودکی آغاز کرد و بعدها به نواختن سه تار و تنبور و تار و عود پرداخت. تاکنون کلاه بخش برای تئاترها و فیلم‌ها و نمایش‌های رادیویی زیادی آهنگسازی کرده است که از جمله آن ها می‌توان به تئاتر «شاخ نبات»، «درشوره زار»، «2342 روز بد»، «سهروردی» و... اشاره کرد. او همچنین آهنگسازی نمایش‌های رادیویی «نامه باستان»، «خانه برناردا آلبا» و... همچنین فیلم «ننگرهار» را بر عهده داشته است. بهنام کلاه بخش با گروه‌های مختلفی مانند «مهرآیین»، «کوبان»، «بال‌ وشان» و.... در داخل و خارج از کشور همکاری کرده است.

گفتنی ست، علاقمندان می توانند برای پیگیری آثار این بانوی هنرمند از طریق آی.دی arefehlak  وی را دنبال کنند و امکان خرید آنلاین کتاب نیز از سایت نوین کتاب به نشانی www.novinketab.com  است.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005