قاتل همسر «کلارنس آوانت» به 190 سال حبس محکوم شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ضحی علیپور: «آریل مینور» مردی که به اتهام قتل «ژاکلین» همسر «کلارنس آوانت» (مدیر اجرایی موسیقی، کارآفرین و فیلمساز آمریکایی) دستگیر شده بود، به 190 سال حبس محکوم شد!

در اولین روز دسامبر 2021 پس از تماس ساعت 02:23 دقیقه بامداد با پلیس و گزارش حمله به خانه ای در بورلی هیلز، خبر از زخمی شدن «ژاکلین آوانت» با گلوله مخابره شد که با وجود تلاش پزشکان و انتقال به بیمارستان، این زن 81 ساله درگذشت.

شواهد حکایت از یک سرقت مسلحانه داشت که منجر به قتل شده بود و متهم از صحنه گریخته بود و تعقیب و گریز ماموران امنیتی خانه نیز بی فایده بوده است.

با این حال، چیزی طول نکشید که فردی به نام «آریل مینور» 29 ساله به عنوان مظنون اصلی این پرونده جنایی دستگیر شد. 

«مینور» در دادگاه عالی لس آنجلس اعتراف می کند که پس از بررسی و کسب اطلاعاتی از طریق همسایه ها درباره موقعیت خانه، با هدف دزدی حداقل پنجاه هزار دلار در حالی که اسلحه داشته به این اقامتگاه می رود و پس از اینکه با دیدن یکباره، ژاکلین غافلگیر می شود، به سمت او شلیک می کند.

در آخرین دادگاه تشکیل شده، با توجه به اعترافات قاتل، قاضی پرونده 190 سال زندان که به معنای حبس ابد است را برای او در نظر گرفت.

گفتنی ست، کلارنس الکساندر آوانت که او را «پدرخوانده سیاه» می نامند، به مناسب تولد 75 سالگی خود در فوریه 2006 مورد تجلیل مجله بیلبورد قرار گرفت و همسرش «ژاکلین» به علت داشتن فعالیت های جدی خیرخواهانه به مهربانی و انسانیت مشهور بود.
آن ها در سال 1967 با یکدیگر ازدواج کردند که حاصل آن یک دختر و پسر است و بر خلاف بسیاری از هنرمندان آمریکایی، تا پایان عمر به یکدیگر وفادار و متعهد بودند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005