امکان دانلود قانونی از طریق «بیپ تونز»

آلبوم موسیقی متن «پوست» به آهنگسازی «بامداد افشار» منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فرهاد فرحبخش: آلبوم موسیقی متن فیلم «پوست» به آهنگسازی «بامداد افشار» توسط موسسه موسیقی واک در دسترس علاقمندان برای دانلود قانونی قرار گرفت.

این مجموعه که شامل 9 قطعه به نام های «جادو و عشق»، «تاوان»، «جن گیری»، «آینه شر»، «ملاقات معشوق شر»، «پایکوبی اجنه»، «عشق و جادو»، «آموزه شر» و «آواز موکل» است، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم از سی و هشتمین جشنواره‌ی بین‌ المللی فیلم فجر و همچنین جایزه بهترین موسیقی متن فیلم از جشنواره حافظ سال 1400 شد.

همچنین این اثر، نامزد چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در سال 1401 شده است. موسیقی فیلم پوست تجربه ‌ای حاصل از تلفیق افسانه ‌های ایرانی با موسیقی شمنی و موسیقی ترکمن و ساز و آواز «عاشیق ولی عبدی» است. بامداد افشار به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده قطعات این اثر که آن ها را در استودیو اتاق، ضبط، میکس و مسترینگ هم کرده است، به گفته‌ خودش در تولید این آلبوم از نقاشی ‌های محمد سیاه قلم الهام گرفته و مشاوره‌ با بهمن و بهرام ارک نیز برایش راهگشا بوده است.
عاشیق ولی عبدی  (آواز و نوازندگی قوپوز)، حسین بخشی (بالابان)، مصطفی محترمی (دایره)، نیوشا قربانی (ویولنسل)، روزبه شاه گلدی (کمانچه)، آرش والی نژاد (سازهای کوبه‌ ای)، عرفان عاصمی نژاد (آواز شمنی) و بهمن ارک (زنبورک) هنرمندانی هستند که در آلبوم «پوست» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «پوست (Skin)» با نقش آفرینی بازیگرانی همچون جواد قامتی، فاطمه مسعود فر، محمد نظر علیان، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده و . . . فیلمی در ژانر وحشت به نویسندگی و کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح محصول سال 1397 و به زبان ترکی است که در روستای باویل شهرستان اسکو و میلان فیلمبرداری شده است و روایتی از عشق، جادو و خرافه پرستی است که داستان خانواده ای دو نفره شامل یک مادر و پسر را بازگو می کند.
در خلاصه این فیلم آمده است: «آراز جوانی از روستایی که خرافه و جادو در آن رواج دارد، عاشق دختری مسیحی به نام مارال می شود ولی دختر با مرد دیگری ازدواج می کند. راز کم کم متوجه می شود علت نرسیدنش به مارال طلسمی ست که مادر او بر روی پوستی نوشته لذا تصمیم می گیرد همه آن ها را نابود کند. دو راهی قصه از جایی شروع می شود که آراز با نابود کردن هر طلسم به مارال نزدیکتر شده اما حال مادرش بد و بدتر می شود و او باید بین دو عشق یکی را انتخا کند.

«پوست» نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در تاریخ بیست و یکم مهر 1400 نیز در سینماهای سراسر کشور اکران شد و سپس در فیلیمو، نماوا و شبکه های نمایش خانگی در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

مجموعه قطعات این آلبوم پیش از در پاییز 1400 به صورت فیزیکی منتشر شده و حالا در سایت بیپ تونز برای دانلود قانونی قرار داده شده است. همچنین اگر تمایل به پیگیری آثار بامداد افشار دارید می توانید این هنرمند را از طریق آی.دی Bamdad_afshar در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005