+ گزارش تصویری

اجرای بهاری «ناصر زینلی» در برج میلاد به روی صحنه رفت

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 20 ارديبهشت 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ گزارش و عکس: فاطمه یوسفی: «ناصر زینلی» نوزدهم اردیبهشت ماه در تهران به استقبال طرفداران خود در برج میلاد رفت.

وی طی دو سانس آهنگ ‌هایی نظیر «یه خبری شده»، «خودتو برسون»، «تولد»، «بگو چند»، «مجسمه»، «نفس»، «جنگل موهات» و . . . را برای حاضرین در سالن همایش‌ های برج میلاد اجرا کرد و شیما محمدی و مجین حسین زاده نیز از مهمانان حاضر در این کنسرت بودند.

همچنین با توجه به استقبال مخاطبین از این اجرا، کنسرت این خواننده‌ جوان در تهران به تهیه کنندگی آقای اشکان اروجیان برای تاریخ 22 اردیبهشت نیز تمدید شد.

ناصر زینلی که بهمن‌ ماه سال گذشته نخستین اجرای خود در تهران را به روی صحنه برده بود، در فروردین ماه سال جاری نخستین تور نوروزی کنسرت‌های خود را نیز در شهرهایی نظیر آمل، بندرعباس، رامسر، بوشهر، بابلسر، قشم، بندر انزلی، تهران و... برگزار کرد.

«میشه بهم بتابی» جدیدترین قطعه منتشر شده از ناصر زینلی با آهنگسازی مهدی منافی است که امید آرتین و احسان نی ‌زن نیز با نواختن گیتار و کمانچه در آن هنرنمایی کرده‌اند. تهیه کننده و ترانه سرای این قطعه به ترتیب اشکان اروجیان و محمد مبارکی هستند‌.

زینلی در نیمه‌  دوم اردیبهشت ‌ماه علاوه بر تهران در شهرهایی نظیر رشت و کیش نیز به روی صحنه خواهد رفت که علاقمندان می توانند برای تهیه‌ بلیت کنسرت‌های وی به سایت melotik.com مراجعه کنند.

* در ادامه عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «فاطمه یوسفی» ببینید: 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005