به اشعار و موسیقی «فردین خلعتبری»

آلبوم «گاه فراموشی» با صدای همایون شجریان منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 25 ارديبهشت 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ فواد راسخ نیا: آلبوم «گاه فراموشی» با صدای همایون شجریان و موسیقی فردین خلعتبری توسط موسسه فرهنگی ـ هنری هزار و چهارصد آریا روانه بازار موسیقی شد.
این آلبوم که عصر روز بیست و دوم اردیبهشت با حضور عوامل اصلی تولید از جمله همایون شجریان، فردین خلعتبری (آهنگساز، شاعر و تهیه کننده)، رامین صدیقی (مشاور تهیه کننده) و رضا موسوی  (مدیر هنری) با حضور مسئولین و اصحاب رسانه در تالار وحدت رونمایی شد، شامل 8 قطعه به نام های «در شب بی تو»، «گاه فراموشی»، «مشتاق توام»، «پی در پی»، «خواب خاکی»، «با تو مست»، «نشان» و «محرم به اسرار» است که اشعار آن از بین سروده های فردین خلعتبری انتخاب شده و تنها یک قطعه به کمک بیورن مه یر آهنگسازی شده است.
کلاوس گزینگ (کلارینت باس، ساکسیفون سوپرانو)، بیورن مه یر (گیتار باس شش سیم)، کارلو ندرهاوزر (ویولنسل) و فردریک ژیل (پرکاشن) نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

ضبط موسیقی این آلبوم در استودیو «ویوگاردن» اتریش و استودیو «صبا» ایران به ترتیب توسط فرانس شادن و کاوه عابدین انجام شده و سحر فروزان نیز به عنوان مدیر اجرایی با این مجموعه همکاری داشته ست.

همایون شجریان درباره این آلبوم نوشته است: «این شنیدن دیدنی ست. این قصه و همکاری ماندگار است».
همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته فعالیت‌های مستمری با یکدیگر داشته‌ اند که از جمله آن‌ها می ‌توان به انتشار آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» روی اشعار زنده‌ یاد افشین یداللهی و خوانش چند تک ‌آهنگ برای سریال‌ ها از جمله سریال «جیران» و آثار صوتی اشاره کرد.
این همکاری با حمایت ایکس ویژن صورت گرفته و نسخه دیجیتال این اثر به صورت قانونی و انحصاری از طریق پلتفرم بیپ‌ تونز در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005