پس از انتشار دومین آلبوم

«حامد حنیفی» برای اجرایی بی کلام در تالار وحدت به روی صحنه می رود

« بازگشت به لیست | دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ کوثر افشاری: کنسرت بی کلام «حامد حنیفی» پنجم تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت از ساعت 21 در اولین یکشنبه تابستانی اجرا خواهد شد و هم اکنون امکان خرید بلیت از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com برای علاقمندان مهیاست و تاکید شده است همراه داشتن کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن برای حضار الزامی ست.

گفتنی ست، حامد حنیفی (آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو) به تازگی دومین آلبوم بی کلام خود را با نام «دو» و پس از آلبوم «یک» با همکاری شرکت فرهنگی هنری «سلاله نوا» (سل) در قالب شش قطعه منتشر کرده است که در این مجموعه پیانو محور، ماکان خویی نژاد (نوازنده چلو)، محمود عربانی (ویلون)، محمدحسین حسینی (فلوت)، نسیم میرجعفری (هنگ درام)، امیرحسین کیانپور (دودوک) و حسین احمدی (گیتار) دیگر نوازندگانی هستند که حضور داشته است.

در بیوگرافی «حامد حنیفی» آمده است: «وی متولد ششم بهمن 1360 در تهران است که از 11 سالگی آشنایى با مباني موسيقى را آغاز نموده و از 13 سالگى نوازندگی پيانو را به صورت حرفه ای را شروع كرد. سال ها بعد به انواع سينتی سايزر علاقمند شد. او دانش آموخته اساتيدى همچون مرحوم بيژن داداشى، مرحوم خسرو پرويز و جمعي از اساتيد دانشگاه هنر سوره تهران بوده و ضمنا به صورت پراکنده از محضر زنده یاد استاد ناصر چشم آذر بهره مند بوده است.
پس از کسب دانش موسیقی و تلمذ هارمونی و کنترپوان نزد اساتید مذکور، در سال 1385 اقدام به تاسيس رسمى شركت فرهنگ و هنرى «سلاله نواى آريانا» با نام اختصارى «شركت سُل» نمود و همچنين به صورت موازى استوديوى صدابردارى، توليد و تنظيم موسيقى شخصى اش را راه اندازي كرد كه تا امروز نيز شركت و استوديو با مديريت او مشغول فعاليت هستند . وى از سال 1386 كه فعاليت هاى هنرى خود را به صورت حرفه ای آغاز كرده و تا امروز بيش از 300 قطعه و ده ها آلبوم آهنگسازى و منتشر كرده که از آن جمله می توان به همکاری با خوانندگانی همچون رضا صادقى، محمد اصفهانى، مهدي يغمایى، امير كريمي، محمدرضا عيوضى، حسين زمان، فريدون آسرایى، قاسم افشار و . . . اشاره کرد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به پیگیری آثار این هنرمند می توانند از طریق آی.دی hamedhanifi ایشان را در اینستاگرام دنبال کنند.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005