آلبوم «شکوه ناتمام» اثر گروه «همنوازان خاموش» منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: آلبوم موسیقی گروه «همنوازان خاموش» با عنوان «شِکوه ناتمام» توسط نشر موسیقی نوفه منتشر شد.

«مقدمه بیات ترک»، «آواز بیات ترک با همراهی سنتور»، تصنیف «شکوه ناتمام»، «آواز شکسته و نهفت با همراهی سه تار»، «ضربی نهفت و آواز»، «آواز نهفت و فرود به بیات ترک»، تصنیف «مونس جان»، «آواز شهابی با همراهی کمانچه» و «تصنیف سازان» نام 9 قطعه این آلبوم هستند که اشعارشان از بین سروده های سعدی، رهی معیری، مولانا، حافظ، هوشنگ ابتهاج و خواجوی کرمانی انتخاب شده است.
پارسا حسندخت آوازخوانی قطعات را بر عهده داشته و آهنگسازی آن ها را هامان منصوری، آرمین جوانبخت، محمد مظهری و آرش سعیدیان انجام داده اند.

آرمین جوانبخت (سنتور)، آرش سعیدیان (عود)، هامان منصوری (تار و سه تار)، محمد مظهری (کمانچه)، نبیل یوسف شریداوی (دف)، جعفر قاضی عسکر (تنبک) و توحید وحید کمانچه - جواب آواز) نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.
«شکوه ناتمام» طی سال‌ های 1396 و 1397 در استودیو هورآهنگ توسط محمدباقر زینالی صدابرداری و ضبط شده و حامی حقیقی هم آن ها را میکس و مسترینگ کرده است و طی سال جاری پس از کسب مجوز به انتشار رسیده است.

خواننده این آلبوم «پارسا حسندخت» هنرآموخته نزد استاد رضا طباطبایی در رشته آوازست که از سن ده سالگی در اصفهان، فراگیری اصول صداسازی و ردیف طاهرزاده را در محضر حمیدرضا نوربخش می آموزد. همچنین وی در کارگاه آواز استاد محمدرضا شجریان و فراگیری آواز در مکتب اصفهان نزد استاد علی اصغر شاه زیدی آموزش دیده است.  اجرای کنسرت های متعدد با گروه های «کهن»، «خاموش»، «رهاب»، «آریا» و . . . از جمله فعالیت هایی ست که در کارنامه هنری وی ثبت شده است.

 

* لطفا به منظور حمایت از اهالی موسیقی، این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005