در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران

نمایش موزیکال «کافه عاشقی» با موسیقی «پیمان خازنی» اجرا می شود

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 19 خرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 اختصاصی سل.نیوز/  شهروز حیدری: نمایش موزیکال «کافه عاشقی» با موسیقی «پیمان خازنی» تا اواخر خرداد بر روی صحنه نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود.

این نمایش که برداشتی نو و موسیقایی از منظومۀ لیلی و مجنون حکیم نظامی گنجوی است، به نویسندگی کارگردانی جلال‌الدین دری و نقش آفریی کوروش اعرابی، میثم اکبری، صدف بهشتی، بیتا بیگی، آوا رستمیان، هیوا سیفی‌زاده، علیرضا شفائی، سپیده صباغ، فایضه کامیاب و حسین میرزائیان طی روزهای 16 تا 27 خرداد از ساعت 21 به مدت 100 دقیقه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

پیمان خازنی در کنار آهنگسازی قطعات این نمایش، نوازندگی تار را نیز بر عهده دارد و در کنار وی هنرمندانی همچون مرتضی صنایعی (نی)، شایان یزدی‌ زاده (پرکاشن)، ملینا فرجی (سنتور) و کیارش بیات (عود) به نواختن ساز مشغولند.

در بیوگرافی پیمان خازنی آمده است: وی از پنج سالگی در مرکز حفظ و اشاعهٔ موسیقی ایران به نواختن سه تار مشغول شد و سه سال بعد نزد کیوان ساکت نوازندگی را ادامه داد و از یازده سالگی نیز فعالیت ارکسترنوازی خود را آغاز کرد. وی در این سال ها از محضر اساتیدی چون امیر اسلامی، هنگامه اخوان، رامین بهنام بهره جست و همچنین تحصیلات خود را در رشته مردم شناسی به پایان رساند.

نخستین آلبوم وی با نام «شوخی» اثری تلفیقی از تار و پیانو بود که در سال 1388 منتشر شد. همچنین آلبوم های «چکاوک» با صدای محسن شاهرودی و حضور محمدصالح علاء، «سیه چشم» با صدای علی رستمیان، «فکر و فریاد» و «پریچهر» با صدای سینا سرلک، «بر من گذشت»، «به یاد من باش» به خوانندگی سالار عقیلی، «همهمه کاشی ها» و . . . جز معدود آثاری هستند که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

گفتنی ست، علاقمندان به تماشای این نمایش موزیکال می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005