«لیدی گاگا» به بازی در فیلم موزیکال «جوکر 2» دعوت شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 23 خرداد 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: «لیدی گاگا» (خواننده و بازیگر آمریکایی) به دنباله موزیکال فیلم سینمایی «جوکر» به نویسندگی و کارگردانی «تاد فیلیپس» دعوت شد.

«لیدی گاگا» که با بازی در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» در کنار «بردلی کوپر» پا به عرصه سینما گذاشت و سپس در در فیلم «خاندان گوچی» ساخته «ریدلی اسکات» هم یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشت، در حال مذاکره با تیم سازنده «جوکر 2» برای بازی در در نقش «هارلی کوئین»  است که پیش از این، «مارگو رابی» در چند فیلم از جمله «جوخه انتحار» و «پرندگان شکاری» آن را ایفا کرده بود.

چندی پیش «تاد فیلیپس» با انتشار پُستی در اینستاگرام ضمن تأیید ساخت دنباله فیلم سینمایی موفق «جوکر» اعلام کرد عنوان این فیلم جدید «جوکر: جنون مشترک» خواهد بود، ضمن این که «واکین فیلنیکس» بار دیگر در نقش اصلی جوکر ایفای نقش خواهد کرد.

رسانه «هالیوود ریپورتر» ضمن تایید این خبر، اعلام کرده است: با توجه به موزیکال بود فیلم جدید «جوکر» این اثر می تواند انتخاب مطلوبی برای «لیدی گاگا» خواهد بود.

«تاد فیلیپس» همچون قسمت اول این فیلم در کنار «اسکات سیلور» نگارش فیلمنامه دنباله «جوکر» را بر عهده دارد.

فیلم اصلی «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» که در سال 2019 به سینما آمد، به یک فیلم پرفروش در گیشه جهانی تبدیل شد و فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافت، در حالی که بودجه ساخت آن تنها 70 میلیون دلار بود.

«جوکر» همچنین در 12 شاخه جوایز آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (واکین فینیکس) و بهترین موسیقی متن (هیلدور گودنادوتیر) را کسب کرد.

در حالی که «تاد فیلیپس» هیچ جزئیات داستانی درباره فیلم جدید «جوکر» را در پست اینستاگرام خود به اشتراک نگذاشته، اما عنوان فیلم «folie à deux» که «جنون مشترک» ترجمه شده، اطلاعاتی درباره فیلم فاش می‌کند که می‌تواند به استقبال گسترده از شرارت شخصیت «آرتور فلک» در گاتهام سیتی در فیلم اول اشاره داشته باشد اما همچنین می‌تواند نشان دهد که دنباله فیلیپس تفسیر خاصی از شریک اصلی جوکر در زندگی، جنایت و جنون ارائه می دهد که حالا مشخص شده «لیدی گاگا» به احتمال فراوان ایفاگر این نقش خواهد بود.

«لیدی گاگا» (Lady Gaga) با نام اصلی «استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا» (Stefani Joanne Angelina Germanotta) ‏ متولد 28 مارس 1986 در یانکرز نیویورک است که نام هنری خود را از ترانه معروف گروه کویین به نام Radio Ga Ga الهام گرفته‌ است.

وی در سن 13 سالگی نخستین آهنگ خود را ساخت. او در سال 2003 کار خود را با اجرای موسیقی راک در بخش ‌های جنوبی نیویورک آغاز کرد و در اوت 2008  نخستین آلبوم استودیویی ‌اش با نام شهرت (Fame) را به بازار عرضه کرد. این آلبوم در جداول موسیقی کشورهای بریتانیا، کانادا، آلمان، سوئیس، استرالیا و ایرلند شماره یک (نامبر وان) شد. فروش جهانی این آلبوم تا به امروز 14 میلیون نسخه می‌باشد.

گاگا حرفه ترانه‌ سراییش را با همکاری با هنرمندانی همانند بریتنی اسپیرز، فرگی، پوسی‌کت دالز و ایکان آغاز کرد. پس از آن که ایکان متوجه استعداد زیاد خوانندگی او شد و او را به عنوان خواننده وارد عرصه موسیقی کرد و در سال 2008 آلبوم «شهرت» را نیز روانه بازار کرد.

مجله تایم «لیدی گاگا» را یکی از 100 شخصیت تأثیرگذار سال 2010  ذکر کرده ‌است و مجله فوربس او را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال 2011  معرفی کرد. این در حالی است که در سال 2010  رتبه 7 همین مجله را در اختیار داشت.

لیدی گاگا تحت تاثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

لیدی گاگا تاکنون 12 بار نامزد جایزه گرمی شده و 5 بار آن را به دست آورده است. او دارای 4 رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی 5 روز 1 میلیون نسخه از آن در آی ‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌ تونز را شکست. تخمین زده می‌شود که لیدی گاگا تا اکتبر سال 2011  توانسته 23 میلیون آلبوم و 64 میلیون تک ‌آهنگ در سطح جهان به فروش برساند و به یکی از پرفروش ‌ترین هنرمندان موسیقی جهان تبدیل شود.

لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اولین کسی ست که هوادارانش در فیسبوک از مرز 10 میلیون کاربر گذشت. او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک بیش از 57 میلیون و در توییتر بیش از 36 میلیون طرفدار دارد.

همچنین «لیدی گاگا» تا به امروز در کتاب گینس 4 رکورد به ثبت رسانده است که مهم‌ترین آن عبارت است از «جستجو شده ‌ترین زن در اینترنت» که نام او را در کنار نام مایکل جکسون برای «جستجو شده‌ ترین مرد در اینترنت» قرار داده است.

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005